Hallo, ik heb een vraagje
gisteren heb ik een nieuw moederbord, processor, geheugen en video kaart gekocht.
ik heb alles geinstalleerd en de stroom erop gezet en toen draaiden de ventilatoren van het moederbord(die op de processor dus) en die van de videokaart ook. ik kreeg groen licht aan de voorkant.
Het probleem is: ik krijg geen beeld. Ligt dat aan de huidige instellingen zoals die op mijn (oude/huidige)HD staan, of ligt het aan mijn videokaart ? volgens de man bij de winkel was dit de goede videokaart die op dit moeder bord kon.
moederbord: ASRock AM2 NF3 VSTA
videokaart: PEAK NVidia GeForce 6200 256 MB DDR2 AGP 8x
Processor: 2800+ AM2 Processor
geheugen: 512 MB DDR2
Maxtor 160 GB HD ATA
300 Watt voeding
Beeldscherm: EIZO FlexScan...
ik had een hele oude videokaart (ATI Rage..) er op staan..
Als iemand mij zou kunnen helpen: geweldig !
gisteren heb ik een nieuw moederbord, processor, geheugen en video kaart gekocht.
ik heb alles geinstalleerd en de stroom erop gezet en toen draaiden de ventilatoren van het moederbord(die op de processor dus) en die van de videokaart ook. ik kreeg groen licht aan de voorkant.
Het probleem is: ik krijg geen beeld. Ligt dat aan de huidige instellingen zoals die op mijn (oude/huidige)HD staan, of ligt het aan mijn videokaart ? volgens de man bij de winkel was dit de goede videokaart die op dit moeder bord kon.
moederbord: ASRock AM2 NF3 VSTA
videokaart: PEAK NVidia GeForce 6200 256 MB DDR2 AGP 8x
Processor: 2800+ AM2 Processor
geheugen: 512 MB DDR2
Maxtor 160 GB HD ATA
300 Watt voeding
Beeldscherm: EIZO FlexScan...
ik had een hele oude videokaart (ATI Rage..) er op staan..
Als iemand mij zou kunnen helpen: geweldig !