geen beeld? help aub

Status
Niet open voor verdere reacties.

Justin12345

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2007
Ik heb een nieuwe kast gekocht.. en alles van mijn oude pc over gezet in de nieuwe kast..
maar de fans en lichtjes alles doet het.. alleen ik krijg geen beeld!
vrij irritant,ik denk dat mn kaart kapot is.. kan iemand mij helpen aub?:o
hij heeft het namelijk altijd gedaan.. maar nu niet.. terwijl hij gewoon goed in het mobo is geklikt enz.

Trek alles er weer uit, en begin overnieuw, ook gelijk kijken of de afstandsbusjes op de juiste plaatsen zitten, hoeft natuurlijk helemaal niet aan je videokaart te liggen, verkeert geplaatste dingen, kunnen ook een oorzaak zijn, ook gelijk de processor controleren, zit die wel goed, in de socket?

hmm oke,maar de videokaart is het enige wat het niet doet ( of het geluid het doet kan ik ook niet testen natuurlijk ) maar kan het niet zijn dat hij kapot is ? want de videokaart doethet in een andere pc ookniet.. en een andere kaart werkt op mijn mobo ook niet..dus zou de AGP slot kapot zijn of geen stroom krijgen? de fan draait wel als er een kaart in zit namelijk...:(

past het wel in de slot??

uhmm,, ik denk dat ie kapot is, kan je er geen andere vga kaart indoen om het te testen??

een andere videokaart heb ik al geprobeert.. bij alle 2 draait de fan wel,maar komt er geen beeld.
en ja hij past

Videokaart en Moederbord stuk??

Waar heb je de onderdelen neergelegd tijdens het ombouwen,op de grond??(vloerkleed)

*bump*

weet iemand hier nog iets?
want ik zit er nog steeds mee en het is heel irritant :(

hoeveel reepjes geheugen heb je in je pc zitten? als het er 2 of meer zijn probeer dan eens de reepjes 1 voor 1. en verder kun je proberen zo veel mogelijk onderdelen uit je pc te halen die niet nodig zijn voor het opstarten van het systeem. (modem, netwerkkaart, CD-ROM, diskettestation, extra harde schijven enz) als het dan wel werkt probeer je de onderdelen 1 voor 1 terug te plaatsen en kijk je weer of het nog werkt.

Als dit ook niet werkt is de kans vrij groot dat je processor overleden is.

Ik had 2 van de 3 interne geheugen strips eruit gehaald.. en toen deed ie het.. heel raar maargoed.. toch iedereen bedankt!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan