geen beeld in player van wm op internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marjonj

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2002
Berichten
135
Om naar een video-tje (nieuwsbericht o.i.d.) te kijken maakt de internet expl. soms gebruik van de player van windows media. Ik krijg daarop wel geluid, maar geen beeld, dat blijft effen grijs. Ik heb zelf een WMP op mijn pc, die draait zonder mankeren alles af.
Gisteren had ik een ander probleemje en daar ben ik zo snel via dit medium vanaf geholpen dat ik het er nog maar eens op waag.....


Marjon
 
Meestal is dit als je niet de juiste codecs hebt, maar voor een nieuwsbericht lijkt me dit een beetje vaag:o

Download eens de codecs (Divx) van www.divx.com
 
bestand.

Nou dan is het een bestand.Die WINDOWS media player niet ondersteunt.:thumb:
 
Ik heb al eens de DivX player 2.0 Alpha gedownload. Als ik het me goed herinner is toen het probleem ontstaan.
 
Geplaatst door Marjonj
Ik heb al eens de DivX player 2.0 Alpha gedownload. Als ik het me goed herinner is toen het probleem ontstaan.

Hmm, vreemd.
Staat die er nog op? Uninstall hem dan eens
 
Re: bestand.

Geplaatst door game-master
Nou dan is het een bestand.Die WINDOWS media player niet ondersteunt.:thumb:
dit kan het ook zijn, 100% zeker.
 
Probeer dit eens,vrij simpel.

Open WMPlayer,kijk onder extra\opties\indelingen en klik op alles selecteren.

Misschien.....

gtrzzz.
 
Ik neem aan dat degene die de website maakt bepaalt met welke player evt. kijkers kijken? Of kan ik dat zelf veranderen. In dit geval gaat het om een filmpje op de site van Zeelandnet http://www.zeelandnet.nl Links boven aan "Filmpje van de dag" over de Euro
 
Re: Re: bestand.

Geplaatst door game-master

dit kan het ook zijn, 100% zeker.

Het zou het kunnen zijn, en je weet het toch 100% zeker?:D ;)

Als dat zo was dan zou je het geluid ook niet mogen horen:)
 
Helaas het blijft grijs. In het geval van het vide'-tje op Zeelandnet overigens kun je er voor kiezen om de player groot weer te geven als ik daarop klik springt hij ineens naar mijn eigen WMP en dan heb ik wel beeld
 
Geplaatst door Marjonj
Helaas het blijft grijs. In het geval van het vide'-tje op Zeelandnet overigens kun je er voor kiezen om de player groot weer te geven als ik daarop klik springt hij ineens naar mijn eigen WMP en dan heb ik wel beeld

Bij mij doet dat filmpje helemaal niks:confused: :o
 
Nou, dan mag ik me zeker gelukkig prijzen dat ik wel geluid heb....;)
 
zeg effe.

Zeg effe precies waar je datr filmpje kunt bekijken.Want dan kan ik ook even kijk of hij het doet.
 
dat is een active-x toepassing die waarschijnlijk door je virusscanner of firewall wordt geblokkeerd.

geloof dat er binnen norton zo'n script blocker zit.

pe.
 
filmpje.

Maar dat filmpje van de euro doet het bij mij wel.Want na 10 sec als het filpmje al draait.Zie je de fortis bank.
Maar mijn fire wall heb ik an staan en toch doet het filpje het.
 
kan ook een setting zijn binnen de beveiliging van internet explorer.

als ik atguard (firewall met scriptblocking) hier uitzet werkt het wel.

er zijn meerdere tools die dit kunnen doen.

pe.
 
Ik heb zowel de virusscanner (Norton) als de de firewall (Zone Alarm) een keer uitgezet. Het blijft echter mistig.
Ik heb indertijd een aantal ander "filmafspelers" geinstalleerd, zoals BS player en DviX player. Volgens mij is het daarna misgegaan. Zou dit er iets mee te maken kunnen hebben?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan