Geen beeld.. Kaart kaduk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alexanderrr

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2006
Berichten
3
ik heb (had:)) een GeForce4 4600 Ti maar ik starten vanmorgen me pc en heb nu geen beeld meer.. "No input singal" .. het licht dek ik niet aan moederbord.. harde schijven ventilators.. alles werkt behalve het beeld dus ik denk dat me 4600 Ti kaduk is..?

Kan het zo zijn dat dit de reden is of ligt het toch aan iets anders?:shocked:
 
Reset de bios eens, het kan van alles wezen, mobo, geheugen, het aangaan van ventilatoren en harde schijven wil alleen maar zeggen dat ze stroom krijgen en er spanning op staat.

Iets met de bios settings gedaan? wat betreft de fsb?
 
Haal je VGA kabel er eens af, en plaatst even terug, kan zijn dat het maar enkel een slecht contact is
 
Lange Pier zei:
Reset de bios eens, het kan van alles wezen, mobo, geheugen, het aangaan van ventilatoren en harde schijven wil alleen maar zeggen dat ze stroom krijgen en er spanning op staat.

Iets met de bios settings gedaan? wat betreft de fsb?

sorry ik ben een beetje noob in videokaarten enzo :p dus weet niet prescies wat de BIOS is :eek:


kabeltjes heb ik er al 10 keer uitgehaald enzo :D
 
De bios van je moederbord, bedoelde ik.
Weet je wel wat een manual is?:p kijk daar eens in, staat waar de bios reset jumper zit.

Als je meerdere geheugenmodules op het mobo hebt zitten, haal er eentje uit en probeer het zo eens, ook even omwisselen.

Wat nog meer te doen, indien te realiseren, andere voeding, andere videokaart, eventueel een oude pci videokaart, lenen bij buren of viend, kennis, wegbrengen naar een plaastelijke pc boer, weet ik veel allemaal.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan