Geen beeld meer op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

spijksma82

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2007
Berichten
6
Beste gebruikers,

Ik ben in het bezit van een Acer Aspire 1800series laptop met een ATI Mobility Radeon X600 (128mb) videokaart. Sinds enige tijd heb ik problemen met m'n videokaart; het beeld blijft hangen, krijg een blauw scherm met hardware probleem, scherm wordt zwart, enz...... afgelopen vrijdag heb ik een bijpassende driver van de Acer-website geïnstalleerd met als gevolg dat de laptop 2 dagen perfect heeft gefunctioneerd. Sinds gisteren schakelt de computer weer geregeld over op een zwart scherm.... meestal heeft het na een rustperiode (?) weer gefunctioneerd, echter sinds vanmiddag krijg ik helemaal geen teken van leven meer op mijn scherm. Je hoort de laptop 'normaal' opstarten, maar er verschijnt niets op het beeldscherm..... tevens geprobeerd met een windows-opstartcd; zonder resultaat :(

Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn, en hoe dit op te lossen is? Graag hoor ik van jullie!

Met vriendelijke groet,
Josp
 
Oooh sorry, zie dat soortgelijke vraag reeds op pagina 2 staat: waarschijnlijk (geïntegreerde) videokaart defect.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan