geen beeld meer via DVI-HDMI

Status
Niet open voor verdere reacties.

DimKo

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2009
hey
Ik heb sinds gisteravond een probleem. Plots had ik geen beeld meer op mn 24 inch tv.

Ik heb mijn pc aangesloten op mijn Salora 2441FHDVX via een DVI naar HDMI kabel.
Maar gisteren had ik opeens geen beeld meer op mijn tv, heb echt alles geprobeerd maar niks helpt. Ik heb de computer geprobeerd aan te sluiten op een 32 inch tv, toen werkte hij wel. Dus ligt het aan de pc (verkeerde resolutie, of aan de tv(HDMI poort kapot) verkeerde resolutie lijkt me niet het probleem, want op de 32 inch doet hij het wel gewoon.
Ik kan nu gewoon een DVI naar VGA kabel halen, maar dan heb ik niet zon mooi beeld, dus...

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, anders wordt het toch die VGA

Bedankt alvast:thumb:

dat moet ik dus nog even gaan testen.
De tv is nog maar 3/4 maanden oud, dus is wel een beetje raar dan als de HDMI poort stuk is.
Maar de VGA zou dan eigenlijk gewoon moeten werken. Moet ik dan de resolutie misschien toch wel wijzigen om te kijken of hij wel werkt dan?

Zit er geen garantie meer op de TV?
Ik denk niet dat het met de resolutie te maken heeft. Heeft te TV wel beeld op gewone TV-aansluiting? Dan weten we of het aan de poort ligt of aan het beeld.

nee, de tv zelf doet het wel gewoon. Wat ik net weer ontdek is dat ik bij de 32 inch bij het starten rood beeld krijg, en daarna ook geen signaal. Dus ik begin steeds meer het vermoeden te krijgen dat het aan de kabel ligt.
Morgen naar de winkel en een DVI-HDMI kabel aanschaffen, en dan zien we wel.
Morgen laat ik jullie weten waar het aan ligt.
Op de tv zit idd wel gewoon garantie, dus als het helemaal niet luklt stuur ik hem trg met garantie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan