Geen beeld meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

HenkB

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2000
Hoi,
Ik heb geen beeld meer.
Wat ik wilde doen is het beeld van de computer middels een draadloze dvd & video viewer naar de televisie zenden. Vraag niet precies hoe en waarom maar wat ik gedaan heb is (via eigenschappen van beeldinstellingen - instellingen - geavanceerd - adapter - eigenschappen) de videokaart uitgeschakeld. Hij ging automatisch over naar VgaSave (?). Omdat dit niet mijn bedoeling was wilde ik dit herstellen. Het lukte me niet en ik kwam op het idee om dan ook maar de VgaSave uit te schakelen. Dit in de hoop dat dan ook automatisch de videokaart het weer over zou nemen. Hoop die langzaam vervloog toen bleek dat (na het opnieuw opstarten) er helemaal geen beeld meer was....

Nu zit ik dus met de gebakken peren. Omdat ik geen beeld meer heb kan ik ook de instellingen niet wijzigen. Opstarten in de veilige mode geeft ook geen beeld. Herstelpogingen met de originele Windows cdrom mochten ook niet baten. Wat ik nu gedaan heb is windows in een nieuwe map (windows2) geinstalleerd op de c-schijf. Daar heb ik wel beeld.

Hoe kan ik weer alles herstellen (want 2x windows is neit mijn bedoeling)?

Je hebt nog wel beeld op de tv? Dan kan je daar het beeld weer naar de laptop ´´toveren´´.

Geen beeld

Nee, op mijn tv heb ik ook geen beeld

Re: Geen beeld

Geplaatst door HenkB
Nee, op mijn tv heb ik ook geen beeld

Ik heb hetzelfde toevallig gisteren hetzelfde gehad. Na veel wikken en wegen is het mij gelukt:

Probeer de volgende dingen eens (in deze volgorde):
Bij het opstarten telkens F8 inhouden totdat je weer beeld hebt :)
- Kies voor Laatste werkende configuratie herstellen
- Kies voor VGA aan
- Kies voor Foutenopsporingsmodus
- Kies voor Veilige modus en houdt de shift knop in

Ik weet niet meer precies bij welke hij het weer deed maar ik was een uurtje bezig wou al bijna windows blind gaan instellen en hopen op het beste :P.

De groeten,
Mark

Geplaatst door HenkB
Hoi,
Ik heb geen beeld meer.
Wat ik wilde doen is het beeld van de computer middels een draadloze dvd & video viewer naar de televisie zenden.
Gelijk proberen je andere probleem op te lossen ;)

Hoe sluit je dat apparaat aan?? Is het een kaart die je moet inbouwen of een kastje met een kabel die je ergens indoet??
En heb je een laptop of een pc??

De groeten,
Mark

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan