Geen Beeld meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Na enorme problemen opgelost te hebben met mijn HD die niet meer wilde opstarten kreeg ik opeens een nieuw probleem dat nog veel ernstiger lijkt. Als ik de computer start lijkt het wel alsof de hd start maar op de monitor krijg ik alleen vertikale strepen en streepjes opgebouwd uit gekleurde pikkeltje. Zowel bij ID als bij de sata hd. Kan dit of is dit een videokaart probleem of mogelijk iets anders????

Zou goed aan de videokaart kunnen liggen.
Uit je bericht maak ik op dat het al gelijk gebeurt als je op de powerknop drukt.
Heb je een reserve videokaart bij de hand? Haal de videokaart ff uit z'n slot, maak de fan schoon en stop hem er weer in.
Hoor je bieps/pieps bij het opstarten of niet?
Doe de minimale config. dus koppel HDD's, Rom's, PCI-kaarten los. probeer het dan nog een keer.

Freakiej
Ben het aan het proberen. Rottig werkje trouwens . Ik denk dat de vidokaart het is ga hem nu verwisselen

Het was de videokaart. ati sapphire 9800 pro nog niet eens zo oud. Alles doet het weer alleen krijg ik nog steeds geen beeld in de streaming video's bijv van big brother?? Wat kan dat nou zijn??? Ik dacht meteen ook opgelost maar helaas. Aan chello ligt het niet want ik heb al iemand gesproken die daar geen last van heeft terwijl hij ook chello heeft.

Heb ik al geprobeerd, helaas. Trouwens de video's deden het voorheen wel met firewall aan.

Kijk hier eens:
-Extra
-Internetopties
-Gevanceerd
-Multimedia

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan