Geen beeld meer....

Status
Niet open voor verdere reacties.

jojospierenburg

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2004
Hoi,

wij hebben al anderhalf jaar onze LCD tv (een LG) aangesloten op onze PC.

Tijdens onze vakantie paste mijn zusje op ons huis. Bij thuiskomst gaf ze aan dat hij het 'opeens' niet meer deed.

De PC zelf doet het nog; als we hem opstarten kunnen we bijv. Media Centre opstarten, dat geluid hoor je dan ook. Alleen hebben we dus geen beeld meer!

De tv zelf doet het ook; hij heeft wel een melding 'No Signal' en ik kan gewoon het menu in. We dachten dat het (leek logisch) aan de VGA kabel lag. Dus een nieuwe aangeschaft; maar hij doet het nog steeds niet.....

Als ik mijn laptop aansluit op de TV, krijgen we ook geen beeld. Het lijkt dus aan de TV te liggen, maar wij hebben zelf echt geen idee wat het zou kunnen zijn? Wie heeft er ideeen??

Als je een tv-out poortje in je videokaart hebt zitten kun je het daar mee doen maar dan is je beeld wel minder zuiver.

Indien je wel beeld op de monitor hebt maar niet op de PC is het de instelling van de videokaartdrivers, in het configuratiescherm van de driver.

Kun jij mischien je videokaart vervangen voor een andere(van bijv. een andere pc thuis) zodat je kun zien of het niet aan je video kaart ligt.En anders zou ik er maar een tijdje een gewone monitor opzetten en dan kijken of er niet met de instellingen van de videokaart is gesjoemeld.

Hallo allemaal!

Het moet wel een hardware probleem zijn, want mijn laptop kan ik wel aansluiten op de TV... na wat gepruts, haha!

We hebben de PC gisteren naar de winkel teruggebracht, we hadden nog garantie!

Daar werd de PC ook aangesloten en kwam er op het beeldscherm 'no signal' te staan... gelukkig!

Iedereen bedankt voor de tips & adviezen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan