Geen beeld meer...

• Onderwerp starter Onderwerp starter nepo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nepo

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2003
Hoi, heb vd week de batterij uit een oude pc gehaald en deze in een andere pc gedaan (waren problemen met het cmos), die andere pc werkt weer perfect maar het probleem zit in die oude pc waar ik die oude batterij heb ingestopt. Toen ik ff wou testen of die het nog deed (op mijn monitor) startte die gewoon op maar gaf daarna de melding nieuwe hardware gevonden, wilt u dit installeren, heb hier nee gedaan, pc daarna uitgezet. Toen ik m opnieuw opstartte kreeg ik geen beeld meer, lijkt wel of die blijft hangen met opstarten maar weet dat niet zeker want ik zie ook geen meldingen! Heb zowel de pc's als de monitors cross checked maar zelfde resultaat, alleen de oude pc geeft problemen, wie heeft er een oplossing??? :thumb:

Instellingen die je eerder in de BIOS gedaan hebt, verdwijnen als de batterij eruit gaat.
Kijk de bios instellingen voor je grafische kaart eens na, misschien is daar iets wat verkeerd staat ingesteld.

hoe kan ik mijn biosinstellingen bekijken als ik geen beeld heb, kan dat ook nog op een andere manier?

Ow.. niet goed opgelet... sry.

Als er een videokaart in zit, kan je die eens verwijderen en met de onboard VGA opstarten.
Kijk eens of je daarmee beeld krijgt.

Miischien de batterij er nog even uithalen, na een tijdje weer terug doen en dan opstarten.

Ow.. niet goed opgelet... sry.

Als er een videokaart in zit, kan je die eens verwijderen en met de onboard VGA opstarten.
Kijk eens of je daarmee beeld krijgt.

zit volgens mij geen aparte videokaart in, ik kan m tenminste niet ontdekken :(

resetten bios door de batterij er een nachtje uit te halen lijkt de oplossing te zijn, hij doet het weer, bedankt :thumb:

Fijn dat ie het weer doet.

de hele nacht was waarschijnlijk niet nodig geweest, maar het belangrijkste is dat ie het weer doet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan