eehbiertje
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 nov 2007
hoi nadat ik mijn videokaart over wou plaatsen naar een andere pc die ik had staan.
*wat niet lukte geen goede aansluiting*
had ik maar besloten om van die andere pc gewoon een bankje geheugen over te plaatsen (en oude dvd dl lade in te bouwen)
na alles aangesloten te hebben hoorde ik gewoon de opstart beep.
maar geen beeld.
dus pc uit kijken of mijn kaart goed in de de pc zat zoals hij hoorde te zitten.
wat goed was dus dacht ik de pc maar te herstarten nu nog steeds geen beeld maar ook geen beep meer bij het opstarten.
weet iemand zo wat dit kan zijn heb nu het extra geheugen er weer uit gehaald en de dvd lade ontkoppelt maar nog steeds geen beeld de pc draait zelf wel maar doet verder niets..
alle stekkers zitten juist aangesloten en dergerlijke..
*wat niet lukte geen goede aansluiting*
had ik maar besloten om van die andere pc gewoon een bankje geheugen over te plaatsen (en oude dvd dl lade in te bouwen)
na alles aangesloten te hebben hoorde ik gewoon de opstart beep.
maar geen beeld.
dus pc uit kijken of mijn kaart goed in de de pc zat zoals hij hoorde te zitten.
wat goed was dus dacht ik de pc maar te herstarten nu nog steeds geen beeld maar ook geen beep meer bij het opstarten.
weet iemand zo wat dit kan zijn heb nu het extra geheugen er weer uit gehaald en de dvd lade ontkoppelt maar nog steeds geen beeld de pc draait zelf wel maar doet verder niets..
alle stekkers zitten juist aangesloten en dergerlijke..