geen beeld meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

eehbiertje

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2007
hoi nadat ik mijn videokaart over wou plaatsen naar een andere pc die ik had staan.
*wat niet lukte geen goede aansluiting*
had ik maar besloten om van die andere pc gewoon een bankje geheugen over te plaatsen (en oude dvd dl lade in te bouwen)

na alles aangesloten te hebben hoorde ik gewoon de opstart beep.
maar geen beeld.

dus pc uit kijken of mijn kaart goed in de de pc zat zoals hij hoorde te zitten.
wat goed was dus dacht ik de pc maar te herstarten nu nog steeds geen beeld maar ook geen beep meer bij het opstarten.

weet iemand zo wat dit kan zijn heb nu het extra geheugen er weer uit gehaald en de dvd lade ontkoppelt maar nog steeds geen beeld de pc draait zelf wel maar doet verder niets..

alle stekkers zitten juist aangesloten en dergerlijke..

Hoi.

Helemaal geen beeld? Of krijg je wel de melding 'No input' ?

Al een ander scherm geprobeerd?

Groetjes

jep heb 2 beelschermen staan.

onboard vga pakt hij niet *nooit gebruikt dus weet niet of het ooit gewerkt heeft*
dvi signaal niet en vga ook niet..
op beide monitoren niet

no input krijg ik

Laatst bewerkt:
hmm, zie je je bios wel?
en brand er wel een lampje in je muis bijvoorbeeld?
je zult denken dat je mobo is overleden, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.

totaal niets..
zie het alsof er geen videokaart inzit.
erg vreemd ga even van pc wisselen en kijken of muis het wel doet enz..
fans draaien wel allemaal gewoon

*edit

muis lampje brand ook niet

heb geheugen van 2e slot naar 1e geplaatst nu wel weer een soort van opstart biepje *niet echt een biepje maar zo iets had ik altijd*

Laatst bewerkt:
Hoi.

Probeer is een andere videokaart in je PC te doen.

Als je dan nog steeds geen beeld heb, ligt het waarschijnlijk aan je moederbord.

Groetjes.

ík denk dat je moederbord is vastgelopen ...

sorry maat, maar je hebt op Alternate (als ik dat mag zeggen) ook mooie moederborden staan, hoor ;)

ík denk dat je moederbord is vastgelopen ...

sorry maat, maar je hebt op Alternate (als ik dat mag zeggen) ook mooie moederborden staan, hoor ;)

haha je hebt gelijk heb me direct volgende de dag nieuwe opgehaald.. (nouja nieuw)

van een amd athlon (geloof ik) 1.6ghz naar een amd phenom II quad core 3.2ghz
en 4gb werkgeheugen ipv 1 dus is leuke upgrade :) te samen met een 22" monitor :D

nu nog een leuk kaartje erbij in die heb ik toch wel nodig voor videobewerken :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan