Geen beeld MSI Z77A-G43

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henkiee123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 okt 2012
Berichten
2
Best HelpMij,

ik heb voor mijn pc een upgrade gekocht, nieuwe cpu (i5 2500K) wat nieuwe geheugen en een nieuwe mobo, de MSI Z77A-G43.
Alles geïnstalleerd en Windows er op geknald, alleen bij het opstarten kwam ik er al achter de ik geen beeld kreeg op het moment dat ik mijn beeldscherm aansloot op mijn eerste videokaart (Heb twee videokaarten in crossfire 4870 en 4850). Dus voor het gemak en gekeken of hij op de andere kaart wel werkte, dit was wel het geval. In Windows wordt ook alleen deze kaart herkent, op het moment dat ik de kaarten verwissel blijft de gene die in de het tweede pci-e slot zit werken. Dus beide videokaarten werken nog.

Op het moederbord is de eerste pci-e poort een 3.0 versie, kan dit een probleem zijn? Zijn er dingen die in die bios aangepast moeten worden zodat hij wel werkt? Of is er een manier om te testen of de poort kapot is. Daarnaast heb ik alle chipset driver geupdate en mijn bios geflasht.

PS: In apparaat beheer zie ik wel een Onbekend apparaat dat om drivers vraagt, maar kan er niet achter komen wat dit precies kan zijn.

Alvast Bedankt voor de hulp!
 
Staat niet bij dat je 1 kaart in het PCI-e 3 slot alleen hebt geprobeerd, zal wel maar toch.
En in de manual staat niet veel over de bios setting, daar niets over te vinden?
 
yes, allebei de kaarten ook lost geprobeerd in de PCI-e 3.0 poort. En in de manual is uberhaupt niks te vinden over het installeren van een videokaart op dit mobo. Is er eigenlijk een manier om te testen of de PCI poort nog werkt?

http://forum-en.msi.com/index.php?topic=161941.0
Hij heeft volgens mij het zelfde probleem, op het eind stelt hij soort van dat het er aan kan liggen dat die poort mijn kaart gewoon niet kunnen matchen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan