Geen beeld na blokkeren programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

BLC

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2000
Berichten
16
Ik werk met een notebook Acer 1356 met Windows XP sedert enkele maanden. Op een bepaald moment blokkeerde m'n computer toen ik in Access bezig was; er waren meerdere applicaties actief.
Met Ctrl-Alt-Del gebeurde er niets, dus drukte ik enkele seconden op de aan/uit-toets.
Wanneer ik probeerde om alles opnieuw op te starten, bleef het beeldscherm zwart. Ik hoor de ventilator werken, een CD/DVD wordt geladen (automatisch opstarten uitgeschakeld, dus geen verdere activiteit), geen activiteit van USB-hardware (muis, diskettestation, kaartlezer) en de LED is groen. Verder gebeurt er niets.
Het lijkt dat de computer in een slaap- of standby-modus verkeert, maar reageert niet wanneer ik op het toetsenbord typ. Bij het aansluiten van een ander beeldscherm, zet deze zich in standby. Het afzetten van de computer lukt wanneer ik weer enkele seconden de aan/uit-toets indruk.

De oplossing via de fabrikant/firma: pc binnenleveren voor nazicht, maar ik wens liever geen weken te moeten wachten op een oplossing. Op het forum vond ik helaas geen oplossing voor m'n probleem, vandaar m'n vraag. Wie weet raad ?
 
Beste

Als ik het goed begrijp dan krijg geen enkel teken op het beeldscherm?
Die vraag is mij goed bekend met die notebooks en hebben al vanalles gedaan en gezocht en het was inderdaad een technisch probleem.


veel succes

jean
 
Inderdaad, totaal niets op het scherm...
Frustrerend !
 
Dat is dan zoals ik al schreef ook een technisch probleem.
Lijkt veel voor te komen bij die notebooks!

jean
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan