Geen beeld na deleting xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

mickv1

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2007
hallo

ik heb heel me pc stofvrij gemaakt (binnekant) ook niks gesloopt met statische dingen dat weetik zeker!

en ik was bezig met me C partitie deleten!dat is gedaan en ik begon net aan het selecteren van nieuwe C partitie en XP prof eropzetten:S maar me pc viel weer uit. ( kwam eerst door warmte en dat is opgelost)

maar nu zet ik mijn pc weer aan en krijg ik NO signal ( op andere schermen ook)
komtdat omdat ik geen besturiings systeem meer heb? hij staat nog ingesteld op boot from disk! maar met cd erin doet hij nog niks heb geen beeld en hoor verder niks raars

heb alleen gen besturings systeem erop!

me andere partities staan erop zoals muziek programmas en documeten staan op aparte partities ! en had alleen C verwijderd en opnieuw aangemaakt/

Even voor alle zekerheid: bij dat schoonmaken toevallig niet je videokaart uit het slot geraakt?
Kijk even na en weer goed aandrukken.
En, hoor je bij het aanzetten van de pc geen piepjes?

antw.

ja ik heb me video kaart eruit gehaald alles en goed schoongemaakt ( zonder water) ik heb dit wel vaker gedaan het in elkaar zetten van pc onderdelen enzo.

en heb alles aangedrukt enzo
en bij het opstarten voorzichten aan de videokaart gezetten of t beeld niet flikkerden maar gebeurde niks

hoor geen raare piepjes! helemaal niks nada

Maar heb je die videokaart ook weer goed vastgedrukt in het goede slot?

yes yes zit er goed in ! dubbel 4x gechecked! hoor nu dat miss kortsluiting is...

maar de fan op me VGA draait gwoon naar behoren??

Hier staat die vraag ook al.
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=292025
vreemd want wij willen geen crosspost hebben.
dus op deze komt een
slotje2.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan