Geen beeld na vervangen.moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikbendom

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2007
Goede middag,

Ik heb zojuist mijn moederbord vervangen. ASUS p8z68-v pro zit er nu in.
Ook heb ik er nieuw geheugen ingezet, 2x4 gb corsair xms 3 DDR 3. Nieuwe processor intel core i5 2500. Oude videokaart gtx 460 en hdd 1tb geen idee over die specs.
Maar nu wil ik de pc opstarten en krijg ik geen beeld of geen piepjes van de bios.
Hdd hoor ik ook niet lopen.
Help :)

Laatst bewerkt:
Als er verder dan geen problemen zijn dan mag je hem als opgelost zetten;)

Kom nu niet in mn windows. Zegt steeds dat ik systeem moet herstellen maar werkt niet. Systeem normaal opstarten ook niet.
Hij start na het windows scherm gelijk opnieuw op. Enig idee?

Na vervangen mobo zal je in 99% van de gevallen ook windows opnieuw moeten installeren.

Ik lees dat ik mn windows er opnieuw op moet gooien. Kan dit gewoon met de recovery schijven?

Lijkt mij niet.Die recovery schijven waren dus ook voor je oude mobo(systeem) bedoelt.
Bij iemand een schijfje lenen en dan installeren met je eigen key lijkt mij in dit geval de beste oplossing.

Neen...(althans dan zou het via een dos commando moeten dacht ik zo maar gaat me even te ver)
Wat zou je daar mee willen bereiken dan??

Doe nog 1 poging anders ga ik morgen nieuwe hdd'n halen en nieuwe windows.

Bedankt voor je hulp Frank :)

Waarom zou je een nieuwe hdd nodig hebben?Hoe groot is deze?Ook een nieuwe windows versie zou niet nodig hoeven te zijn.(tenzij je nu bij xp hebt en je wilt naar w7 bijv.)
Je hebt immers een eigen key.Dat zal zoals ik inschat een oem key zijn maar uitleg aan MS kan je wel eens helpen.

Ha!! Heb windows erop gekregen met recovery discs. Wel alle vorige data verloren maar alles werkt nu!
Nogmaals bedankt frankie :p

Wil je wel even kijken of in apparaatbeheer dan verder geen uitroeptekens staan oid??
Fijn dat verder gelukt is.Ik sta er een beetje van te kijken ivm met recovery in combi met een ander mobo.

Dan mag je jezelf bedanken:p

Haha jij bent pro :p Staat alleen dat ik windows met 3 dagen moet activeren omdat deze niet is toegestaan:thumb:
Contact opnemen met ms en dan zal het wel goedkomen ?

Als je duidelijk uitlegt dat je mobo het begeven heeft dan zal wel goed komen....

Maar probeer eens activatie dmv dit nr 020 - 5001500

Dat als ik die code op wil geven gaat hij bij de 0 zeggen dat het een ongeldig teken is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan