Geen beeld op 2e monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.

goedeavond

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2013
Hallo,

Ik heb het volgende probleem:
Ik heb een game-pc waar ik graag 2 monitors op aan wil sluiten. Mijn primaire monitor is oorspronkelijk een TV-beeldscherm van Samsung maar ik neem aan dat dat niet veel uitmaakt.
Daarbij wilde ik nog een andere monitor aansluiten maar als ik die monitor aansluit herkent mijn PC hem niet. Het primaire Samsung beeldscherm heb ik aangesloten via HDMI en mijn 2e monitor
wil ik aansluiten via VGA. Heeft iemand een oplossing voor mij?

Aantal computer specificaties:
Intel Core 2 Quad Q8300 4x 2.50 Ghz
AMD Radeon HD 6800 series
8gb RAM

Bijvoorbaat dank!

Heb je op je 2de monitor al het ingangssignaal op vga gezet? Andere kabel geprobeerd?

Op mijn 2e beeldscherm is geen andere mogelijkheid dan aansluiten op VGA dus ik neem aan dat dat automatisch zo is.
Ja, ik heb een andere kabel geprobeerd, zelfde verhaal. Bedankt voor uw snelle reactie.

Laatst bewerkt door een moderator:
wanneer je hem aangesloten hebt, heb je dan op je pc ook op detecteren geklikt?

Ja heb ik gedaan maar het beeldscherm werd nog steeds niet gevonden.

Zat er ook een DVI naar VGA verloopje bij je videokaart? Zo ja, probeer die dan eens.

@goedeavond,

Welkom bij helpmij,
Ik heb een aantal quotes verwijderd van je. Indien je direct reageert kun je hiervoor de optie "snel reageren"of "reageer op vraag" gebruiken. Met quotes zie je een langer topic met veel dezelfde tekst en dat is op deze manier niet het geval.

Nee die zat er niet bij. Ik zal kijken of ik er een heb en anders zal ik er een aanschaffen. Zijn er nog andere opties?

Sorry! Ik ben nieuw op dit forum en wist niet goed hoe het werkte.

Maakt niet uit. We leggen het graag uit. :thumb:

@K1pje Mijn PC herkent sinds vandaag het beeldscherm wel, maar ik blijf zwart beeld zien.
Het bleek dat ik mijn drivers moest updaten, maar nu dus dit volgende probleem.
Ik heb de PC al opnieuw opgestart en heb het ook al met het programmaatje UltraMon geprobeerd maar tevergeefs.
Enige suggesties?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan