geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

maitjuh

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2004
Wanneer ik mijn laptop opstart, hoor ik wel dat ie opstart, maar ik zie geen beeld. Weet iemand hoe dit kan? Mijn broer heeft er achter gezeten, ik weet niet precies wat hij gedaan heeft, maar hij moest de laptop opnieuw opstarten. Hij heeft em toen afgesloten en toen hij em later weer wou opstarten was er geen beeld. En dat is nu 2 dagen later nog steeds zo. Help?!?!

Heeft hij er misschien een externe monitor aan gehad ?
Zo ja, er zijn laptops die niet en beeld geven op de normale tft en een externe monitor, je kan dan met een toetsencombinatie switchen.

Nee hij heeft er geen externe monitor op gehad. Kan het ook een virus of iets dergelijks zijn?

Zou allemaal kunnen, maar is niet echt waarschijnlijk. Kan je hem niet gewoon vragen wat ie gedaan heeft ?
Het kan ook zijn dat ie per ongeluk de toetsencombinatie voor monitor switcheng heeft gebruikt.....

Wat voor laptop gaat het om ?

Ik kan het op dit moment niet vragen......het gaat om een gericom. Ik heb de (nederlandse) hulplijn al gebeld, maar dat schiet niet echt op aangezien de telefoniste duits spreekt en ik nederlands. :confused:

Heb je Niederlande 0900 40 30 201 gebeld, en daar spreken ze alleen duits ?? Lekker bedrijf dan......

Ik ga ff voor je zoeken, beloof niet dat ik het kan oplossen, maar doe m'n best.

Om welk type gaat het exact, dan ga ik ff de handleiding lezen.

Laatst bewerkt:
Ja ik heb naar dat nummer gebeld. Op de onderkant van de laptop staat: MODEL: 2200T
....is dat de type?

Het is dus een Overdose-3 2200T, weet je dat ook weer :D
Alleen hebben ze daar dus geen handleiding van online (wel heel optimistisch een dir met de naam manual, maar is helemaal leeg :p )

Ik vond trouwens net dit Ik hoop dus dat je hem niet hoeft op te sturen :D

Ik ga nog ff verder zoeken, maar denk dat je het beste even kan vragen wat ie exact gedaan heeft, want echt veel info is er niet te vinden

Piept je laptop ook bij het opstarten ? Andere piepjes dan normaal ?

Laatst bewerkt:
:eek: Aah...ik hoop idd dat ik em niet op hoef te sturen...volgende keer geen gericom meer! :D

Ik zal vanavond wel even vragen wat m'n broer gedaan heeft.

Nu je het zegt....het valt me op dat de laptop bepaalde geluiden maakt. Ik zal het proberen te omschrijven. Wanneer je een diskette in de computer doet en je klikt op de (A:) dan maakt de computer een bepaald geluid. Nou dat geluidje hoor ik om de paar seconden, maar dan bij de cdrom-drive.

Hmz, dat klinkt niet best dan, had meer gehoopt op piepjes, zoals degene die je krijgt als je geen videokaart in je pc hebt ofzo, daar zouden we misschien wat mee kunnen.

Ik kan verder niets zinnigs vinden, dus ik zou het eerst vragen, mocht het dan niet opgelost zijn dan kan je dat altijd even hier posten.

Dan gaan we dan ff verder kijken naar een oplossing.

Misschien dat iemand anders ook nog een idee heeft, of wel wat kan vinden......het is immers warm buiten :D

Ik heb mijn broer gebeld......! :thumb:

Hij had laatst de laptop opgestart om te gaan internetten, maar toen hij op internet wilde....lukte dat niet. We hebben adsl, hij heeft toen twee draden verwisseld....die van de pots en van de modem. Maar internet deed het toen nog steeds niet, dus wisselde hij ze weer om. Toen heeft hij de laptop afgesloten, om em vervolgens weer op te starten. En toen had hij geen beeld meer. Dat is het hele verhaal. Heb je hier iets aan? Want op zich heeft hij niet iets ernstigs gedaan toch?

In het kastje (alcatel speedtouch) dat we van kpn hebben gekregen, gaan kunnen 3 lijnen.

Links staat : lijn
in het midden staat: modem
En rechts staat: pots splitter

oke, nou dan zou ik zeggen dat het daar niet van zou mogen komen, althans denk ik, maar de vraag blijft dus wat is wel de oorzaak.

Ik ben ff leeg, iemand anders iedeeen ??:thumb:

He, ik moet nu weg...! In ieder geval heel erg bedankt voor je hulp....enne........iemand anders nog ideeen??! :D :thumb:

Ik heb dit probleem ook

maar als ik hem opstart krijg ik ook zwar tbeeld

en dan Piepjes eerst 4x en dan even niks dan 3x en dan weer even niks

en dan laatse x 1x piepje..

Leroy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan