Geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Indien hetzelfde merk chipset, geen probleem, anders een herstelinstallatie uitvoeren, met het nieuwe mobo erin.

zo als hij al beschijft is het een socket A processor + moederbord hebt maar socket a is moeilijk aan te komen heb laatst nog een socket A moederbord besteld bij 1to0
die hebben nog socket a borden zie link

Hallo Marcel,

Jullie zijn echt een geweldig forum. Ik heb zojuist een gelijkwaardig moederbord aangeschaft (gebruikt met garantie) Maar jouw link ga ik zeker gebruiken als dit niet goed werkt.

regards Robin

Nog steeds geen beeld

Jammer vandaag vol goede hoop gelijkwaardig MOBO aangeschaft en ingebouwd maar helaas nog geen beeld ledjes gaan aan harde schijf draait en uit als vanouds harde schijf draait en weer geen beebs.

zucht...

wie weet nog wat.

Regards Robin

Begin bang te worden dat het niet je bord is , maar je voeding en geen spanning levert naar het BORD.

Voeding? hoe ga ik dat controleren dan je zou toch zeggen dat wanneer ledjes branden ook op het bord dat er wel spanning is

Regards Robin

Ik zei je Voeding ,maar er kan ook wat anders zijn.
Door onderstaande te proberen.
Om 1 en ander uit te sluiten,maak het bord eens leeg ,behalve Videokaart,daar na processor er op,dan geheugen.
Je zal Biebs moeten krijgen,en aan de hand daarvan ,de oorzaak achterhalen.

Voeding kan ook wel stuk zijn, want er gaan verschillende spannings banen naar het bord.

Geen Beeld etc

Bandit

Ok, ik ga je advies opvolgen(MOBO leegmaken) en ook ga ik mijn batterij (MOBO) en voeding controleren (doormeten) vooral de laatste optie zou idd wel eens de boosdoener kunnen zijn.

De aanhouder wint

Regards Robin

Vandaag een nieuwe voeding gekocht op ( niet ingebouwd )moederbord aangesloten met daarop alleen de processor , de video kaart en 2 bankjes Ram.
de spanning stijgt met het aansluiten van de spanning en ....jammer geen beeld.
Wat nu nog.. processor?

weet iemand nog wat?

Regards Robin

een processor gaat niet zo snel doodt ik ben dan banger voor je videokaart.
piept je pc niet tijdens het booten ???
heb je een pc spieker aangesloten?? zo niet sluit dan een pc spieker aan.

Nog steeds geen beeld

Ik kan met zekerheid zeggen dat de monitor + bekabeling goed is het ddr ram is ook goed en de videokaart ook uitgewisseld en werkt.Ik heb er een gelijkwaardig werkend moederbord ingehad (met mijn eigen processor) dit was geen oplossing. De harde schijf draait. Ik heb er een nieuwe voeding op aangesloten niks.Laatste is alles aangesloten en ook een speakertje erop. Geeft geen beebs.
Hierbij alleen spanning op moederbord met videokaart ddr ram en processor en key board en muis.met ram zonder ram het blijft allemaal hetzelfde.
Wat kan ik nu nog doen?

Robin :rolleyes:

heb je nog gewoon alles buiten de kast liggen ??
anders test het effe buiten de kast.
en controlleer of er een speaker op zet en goed zit aangesloten.

controlleer bij de processor of ie er goed in zit en geen pinnetjes krom zijn of zo !!
probeer het eens zonder hdd en zo alleen moederbord processor processor koeling en 1 geheugen module en de pc speaker.

Hallo Forum,

Het is alweer een tijdje geleden maar met dit antwoord wil ik afsluiten.
Na testen en uitproberen is het toch een nieuw moederbord met processor geworden.
Het oude moederbord + P heb ik nog en ga zeker nog eens naar kijken.
Toch iedereen die gereageerd heeft bedankt voor het meedenken en de suggesties.
Tot ziens Robin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan