geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrMike

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2006
geachte mensen,

Sinds kort heb ik nieuwe onderdelen besteld en die zijn binnen gekomen.

600 Watt voeding
Asus A8N SLI-Premium
AMD Athlon 4200+ Dual Core Boxed
HIS Radeon X1600XT IceQ turbo
Maxtor 200 GB IDE HD
Kingston Valueram 3x512 MB DDR SDRAM pc3200
Behuizing Recom Zenith

Alles geïnstalleerd. Stekkers erin. Power cable erin. computer aangezet.. alles werkt. Zie ik aan de werking van de leds en de voortgangsgeluiden die bij iedereen bekend zijn. Maar wat ik niet krijg is beeld op mijn monitor. Heb 2 monitoren geprobeerd maar werk nog steeds niet. Wat zou het kunnen zijn? Kan iemand mij helpen uit deze nood?

groeten Mike

zit nergens een aansluiting op de kaart voor zo`n voedingskabeltje.. er zijn nog wel 3 pinnetjes zoals bij een jumper maar dat is voor het crossfire systeem.

Alles is nieuw zeg je,kijk in de handleidingen eens na hoe het moet worden aangesloten!!

Probeer ook even met andere videokaart er in,om uit te sluiten dat die goed is

alle handleidingen heb ik ongeveer 3 tot 5 keer gehad en alle stekkers tot kleinste details gecontroleerd en andere videokaart is ook al geprobeerd en het mocht allemaal niet baten. Wat kan het probleem zijn denkt u?

Even een vraag:

Je moederbord is dat op afstandhouders geplaatst,zodat het vrij is van de kast.

Denk dat je ergens kortsluiting maakt,hoop voor je dat het bord niet stuk is

nope er zitten koperkleurige afstandboutjes tussen met een soort rode rubbertjes eronder... dus er zit een afstand tussen het moederbord en de plaat waar hij op bevestigd is.. maar dat vraag ik me dus ook af. of hij sluiting maakt .. maar ik kan nergens een plek vinden waar dat zou kunnen.. het is een net nieuw moederbord en dat zou zonde zijn

wat zou er zijn gebeurd als die boutjes er eerst niet tussen zaten en dan de pc een keer aanzetten en toen uit en toen die boutjes ertussen? is niet gebeurd hoor want ik doe de opleiding medewerker beheer ICT en ben bijna alleen maar in de praktijk bezig dus die fout maar ik niet. maar stel dat het gebeurd zou zijn zou dan heel het moederbord beschadigd zijn? nogmaals het is niet gebeurd want ik let bij moederborden altijd er goed op dat het wel goed gaat en dat ik niets ben vergeten voor ik er uberhaupt andere onderdelen bij zet

Dan is het MB 9 van de 10 keer stuk.

??onderdelen op de grond gehad??vloerkleed ivm statische electrischetijd.

Het kan van alles zijn.

ja dat dacht ik al.. daarom kijk ik dat altijd eerst na... wij hebben natuursteen dus geen vloerbedekking.. maar goed.. ik moet dus een oplossing hebben.. toch bedankt voor de hulp die je hebt willen geven

Als aanvulling,ooit ook eens een probleem als dit gehad,heb alles gedemonteerd en overnieuw begonnen,zelfde resultaat.
Ben erna de onderdelen aan het testen geweest in andere PC,tot de oplossing er uit kwam.
Bleek geheugen niet in orde.

Succes

Als aanvulling,ooit ook eens een probleem als dit gehad,heb alles gedemonteerd en overnieuw begonnen,zelfde resultaat.
Ben erna de onderdelen aan het testen geweest in andere PC,tot de oplossing er uit kwam.
Bleek geheugen niet in orde.

Succes

Dus je hebt elk onderdeel zo nagezien,en er is niets uitgekomen,lijkt me sterk,dan is alles stuk.

Succes

nee joh tuurlijk niet:p ... ik zit tot 5 uur op me werk dus heb het nog niet kunnen kijken...:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan