geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

vioontje

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2010
Hoi mensen,

Ik heb geen beeld meer op mijn monitor nou dacht ik dat mijn videokaart kapot is/was.
Maar heb m'n computer op mijn tv aangesloten met een video kabel en ik krijg gewoon beeld.Dus is mijn video kaart dan toch kapot(mij lijkt van niet anders zou ik geen beeld krijgen) of gewoon de dvi ingang in mijn computer.Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt:d

Groetjes vioontje

Goedenavond,

Welkom op Helpmij,

Monitor misschien op een andere pc proberen.

nou heb een nieuwe monitor gekocht omdat ik echt dacht dat mijn monitor of kabel kapot was:omaar niet dus ligt echt aan de computer.En ik heb alleen een dvi ingang op mijn computer.

Hoi,

Ja maar wat nieuw is kan ook defect zijn ;) anders nog videokaart om te proberen.

Laatst bewerkt:
hahaha ja klopt maar dat geloof ik niet in dit geval:Pmoet de ventilator van de videokaart altijd gaan draaien wanneer ik de computer opstart?Of begint die alleen te draaien wanneer het nodig is.Weet je wat de kosten zijn van het vervangen van de dvi ingang?

Groetjes

Hoi,

Nu zal dat een hele nieuwe kaart worden vervangen gaat niet , en ja de ventilator gaat meestal wel draaien bij jouw niet dan ?

hoi,

Nee de ventilator van de videokaart gaat niet draaien:confused:moet wel zeggen dat die behoorlijk vies was en die goed schoongemaakt heb nadat ik de computer op de tv heb aangesloten.Dus dat word een duur grapje om de videokaart te vervangen?

Gr

Hoi,

Heb je bij het schoonmaken per ongeluk soms het stekkertje los getrokken van de ventilator deze komt vaak vanaf de print?
Ach je kan het zo duur maken als je wil.

weet ik veel 40 euro heb je een prima ding voor huis tuin en keuken gebruik

denk dat deze prima is Sapphire HD4350 512MB VGA kaart PCIe
effe google bij www.conrad.nl is ie 40 euro

Laatst bewerkt:
Hoi coolkil,

Je link werkt niet maar laten we even wachten tot er antwoord komt wie weet.

nee alles zit nog goed vast dus dat word waarschijnlijk toch een nieuwe videokaart:confused:nog een tip waar ik op moet letten bij het kopen van een nieuwe videokaart?Speel geen spelletjes op de pc doe alleen maar internetten,downloaden(veel)en mailen meer eigenlijk niet.

Gr

Hoi,

Denk dat als je naar de winkel gaat de defecte even mee moet nemen, maar ga je er 1 bij een webshop kopen zou ik even melden welk moederbord je hebt of precies het type van de videokaart want je heb agp en pci-e aansluitingen qua kaarten dat is wel even van belang.

heb je een punt als je pcie16x heb neem degene die ik aanraad in vorige post voor 40 euro kan je dat er prima mee

oei ik zou niet weten wat erin zit:shocked:staat dat ergens op ofzo?Op de videokaart zelf bijv.

Hoi,

Je kan nog wel via de tv kijken begrijp ik als je dit programma-tje installeert en opent die meld welke hardware je hebt

het is maar een advies maar als ie goedkoper kan dan weet je het wel

het is btw coolkil (niet dat het erg is hoor)

heb je ook nog een andere oplossing?Want mijn muis doet het niet als ik de pc aansluit op de tv?Dus ik heb beeld op de tv maar dat is dan alles.

Hoi,

Ja jee hee:d dan gaan we het zo proberen is het merk pc zo ja welk merk en type
is het een zelfbouw dan even goed op het moederbord kijken naar merk en type lukt dit ook niet dan de videokaart er uit halen en dan even op de kaart naar de aansluiting kijken en even hiermee vergelijken en Hiermee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan