Geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

alikianos

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2010
Ik kocht mij juist een nieuwe desktop pc zonder bersturingssysteem.
Als ik mijn monitor aansluit krijg ik geen verbinding.
Ik probeerde de cd met de drivers in te steken maar zonder resultaat.
De monitor werkt perfect met mijn laptop, dus aan de kabel kan het niet liggen.
Ik ben ten einde raad.
Kan iemand mij helpen ?
Dank bij voorbaat.
Groetjes
Alikianos:(

Ik denk niet dat er un een besturing op staat vermits ik geen beeld heb op mijn monitor.
De videokaart zit in het systeem en als ik het goed begrijp is het een : NVIDIA GTX760 2 GB

Als je nu géén OS op je HDD/SSD staat, zou je óók beeld moeten hebben (missing OS of zo iets)
Het zou kunnen betekenen dat je videokaart kapot is, maar als je nóg een grafische kaart aansluiting hebt, zou je daar op kunnen proberen ..

Indien ook een onboard, hang daar eens de monitor aan, als in de bios die als main staat werkt de insteekkaart nog niet, kun je in de bios instellen.

Ik denk dat mijn pc niet opstart. Kan dit ? De ventilatoren draaien, de DVD schuif gaat open en dicht, maar voor de rest gebeurd er niks. Geen lichtjes die flikkeren niks.
Info: RcPc ordenador games Intel pro
Core i7-4770 32 gb 2TB 120 SSD GTX760
GB+HDD: 2tb ,NVIDIA GTX 720 2 GB

Mis merk en type moederbord en een antwoord of er ook een onboard video aansluiting op zit.

Indien ook de EATX aansluiting en de systeemspeaker aangesloten en je haalt het geheugen eruit, heb je dan wel bios beeps?

Het moederbord is : ASUS Z87-K.
Sorry maar ik weet echt niet wat je bedoeld met AETX en onboard video.
Ik ken niets van computers, kan er enkel mee werken.

EATX is een extra voedingsstekker en onboard video zit achterop het moederbord een vga of dvi of beide aansluitingen.
eerst de bios instellen met de monitor daaraan.

Maare, wie heeft hem dan in elkaar gezet?
Haal die er weer bij dan.

Wordt lastig communiceren dan als je er niets vanaf weet.

Is een nieuwe pc van een online winkel in Spanje. Ik woon in Spanje .
Heb de winkel gecontacteerd maar wacht nog op een antwoord.
Stelde het probleem hier op het fórum omdat het hier in Spaje nog al eens lang kan duren voor er iets
ondernomen wordt. Spanje is het land van mañana weet je wel.
Alvalst bedankt voor de poging om mij te helpen.

Hang de monitor aan een aansluiting aan de linkerzijde als je ervoor staat waar nog meer ingangen zitten zoals de lan en USB en probeer het nogmaals.

Niemand in de buurt met verstand van zaken?

Met een adaptor monitor aangesloten aan videokaart en werkt nu wel. Nu nog alles installeren
Bedankt voor jullie hulp
Groetjes
Alikianos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan