geen bericht

Status
Niet open voor verdere reacties.

klopje

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2003
hai ik heb al een tijdje live mes: en nu kunnen mijn contact personen mij niet meer oproepen zij krijgen dan het bericht , dat het bericht niet kan worden verzonden .
dit gebeurd bij al mijn contactpersonen die met mij willen chatten.
ik heb msn al verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dat helpt ook niet ,.

let wel IK kan wel chatten met mijn contactpersonen en als het veld er eenmaal staat dan kunnen zij WEL met mij chatten ,zij kunnen mij niet oproepen .

help help aub groetjes rob

Kijk in Windows Live Messenger eens bij Extra, Opties, Privacy. Zet een vinkje voor de regel: "Alleen enz." en voeg je contactpersonen te aan de geaccepteerden.

Laatst bewerkt:
Heb je toevallig "Offline weergeven" aan staan? Dat zie je bij je status.
Als ik op die manier inlog, kan ik iedereen zien, en niemand mij.
Echter, ik kan wel chatten, en als er eenmaal een raampje met iemand open is, heeft die geen problemen.

Windows Firewall met uitzondering MSN ingesteld, of Zone Alarm, Norton Internet Security, of andere firewall geinstalleerd of gewijzigd?

ook niet ik heb ale firewals uit staan en norton ook en nog werkt het niet

ik moet ff een uurtje weg 1 uur ben ik er weer alvast bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb himanpro en norton eroverheen gegooit en niets gevonden ik heb explorer 6 weer opgezet en msn verwijderd en msn 6.0 erop gezet en nog steeds niets .
als ik iemand oproep dan zie je bovenin dat het icoontje van msn geblokeerd staat ,,,maar als ik die op hef dan sta ik zelf ineens offline hoe kan dit ,,

help help gr rob

Ik heb net hetzelfde probleem. Alles al geprobeerd maar contacten kunnen mij niet oproepen. Help mij!

In de Help-file van Messenger vond ik dit:

========================================================================================
1. Klik in het berichtgebied op het pictogram Messenger op de taakbalk (naast de klok) en klik vervolgens op Afsluiten.
2. Klik op de taakbalk op Start en klik vervolgens op Configuratiescherm.
3. Dubbelklik op Software.
4. Klik bij Geïnstalleerde programma's op Windows Live Messenger en klik vervolgens op Wijzigen.
5. Klik op Herstellen.
=========================================================================================

Een poging waard?

Hallo,

Helaas, geprobeerd en nog steeds hetzelfde probleem. Ik heb al zelfs Live Messenger volledig gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd, helpt allemaal niks.

Hey allemaal,

een vriendin van mij heeft dit probleem ook en is nu dus ook bezig met het herinstaleren van msn (heeft waarschijnlijk geen nut)
Nu vroeg ik me af of de rest die dit probleem heeft ook Live! hotmail heeft?

En ik zat zelf ook nog te denken aan een programma dat dit zou hebben kunnen veroorzaakt (heb wel een svan die programma'tjes gehoord waardoor personen de msn van andere personen kunnen verpesten)

Misschien iemand hier nog ideeën / oplossingen voor?

Hallo,

Ik heb het probleem niet kunnen oplossen. Ik heb me gewoon met een niew e-mailadres aangemeld bij Messenger Live en (tot nu toe) werkt het zoals het hoort.

Hallo,

Het probleem is bij mijn vriendin opgelost....:D

Ze heeft via msn.nl een mail gestuurd naar de helpdesk. Ze kreeg snel antwoordt en het probleem is daarbij ook opgelost. Een nette mail en een weer goed werkende msn live! :thumb:

Online formulier:

KLIK (even op Windows Live Messenger klikken)

Hopelijk kunnen andere mensen hun probleem ook oplossen via deze manier.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan