Ik kan al een week geen e-mail berichten meer ontvangen via de Outlook Express. Direct bij het opstarten van het programma wordt er om het wachtwoord gevraagd. Na het intypen van het wachtwoord krijg ik volgende foutmelding:
Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop.ziggo.nl', Server: 'pop.ziggo.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR [AUTH] Authentication failed', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92
Ik heb ook al telef. contact opgenomen met de server, maar hoor vervolgens niets meer van hem.
Kan iemand mij misschien helpen bij het oplossen van dit probleem??
Bij voorbaat dank.
Gr. Elfie
Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop.ziggo.nl', Server: 'pop.ziggo.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR [AUTH] Authentication failed', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92
Ik heb ook al telef. contact opgenomen met de server, maar hoor vervolgens niets meer van hem.
Kan iemand mij misschien helpen bij het oplossen van dit probleem??
Bij voorbaat dank.
Gr. Elfie