geen berichten meer te ontvangen in Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

elfie

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2007
Berichten
7
Ik kan al een week geen e-mail berichten meer ontvangen via de Outlook Express. Direct bij het opstarten van het programma wordt er om het wachtwoord gevraagd. Na het intypen van het wachtwoord krijg ik volgende foutmelding:

Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop.ziggo.nl', Server: 'pop.ziggo.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR [AUTH] Authentication failed', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Ik heb ook al telef. contact opgenomen met de server, maar hoor vervolgens niets meer van hem.
Kan iemand mij misschien helpen bij het oplossen van dit probleem??

Bij voorbaat dank.

Gr. Elfie
 
heeft u sinds kort internet van ziggo of had u eerst @home ofzo?

zo nee zult u met ziggo contact moeten opnemen want het kan zijn dat het hun fout is ( maar ze zullen vol houden dat het u schuld is)
 
Laatst bewerkt:
Het was eerst Casema en is sinds begin 2008 Ziggo geworden.

Ik vraag mij dus echt wel af, hoe ik het probleem kan oplossen!
 
Als je zeker weet dat je het goede wachtwoord en gebruikersnaam gebruikt en het toch niet lukt zou ik toch maar de helpdesk van Ziggo bellen.
 
wat u e-mail toen e-mail@Casema.nl ?

zo ja moet u een X niet @ziggo gebruiken maar @Casema ik hoop dat dit werkt want ik heb zelf namenlijk ook ziggo en eert @home maar ik moet nog steets @home gebruiken


mvg,ericosman
 
Bedankt voor alle reactie's!

Ik heb nogmaals telefonisch contact opgenomen met Ziggo en een zeer vriendelijke medewerker heeft mij geholpen, het probleem op te lossen!

Ik kan al mijn e-mail berichten dus weer ontvangen!

Gr.Elfie
 
Ter lering van mij en wellicht anderen anderen: Kun je aangeven hoe het probleem is opgelost?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan