Geen bestand in download van 3.2 GB

Status
Niet open voor verdere reacties.

halsangel

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Hey,

Ik heb de betta van Windows Vista gedownload, maar er staat alleen een README in, maar als ik eigenschappen klik zecht hij wel dat het een bestand is van 3.2 GB.

Hoe kan dit:o

Alvast bedankt,

Hey is een .rar bestand.

Maar hoe kan ik een ISO branden als er geen bestand in de map staat alleen maar een README:rolleyes:

rar bestand ? van waar heb je em gedownload ?
als hij officieel van bij MS komt moet het een ISO zijn hoor, als je winrar standaard instaleert opent die natuurlijk ook ISO's ... en dan zie je ook alleen die readme staan - wat staat er in de readme als je alleen die readme uitpakt ?

als het de iso is zoals ik denk ... en je opent die op je pc - zie je alleen dat readme bestand staan .... als je em echter brandt krijg je heel wat meer - zit andere formattering op de iso die je winrar etc niet kan weergeven

Laatst bewerkt:
Ja ik heb hem gewoon van de Microsoft site afgehaald. En in de README.TXT staat dit:
This disc contains a "UDF" file system and requires an operating system
that supports the ISO-13346 "UDF" file system specification.

Maar als ik op eigenschappen klik staat er wel dat het bestand 3.2 GB groot is.:confused:

Bijlagen

• geen bestand.JPG
    geen bestand.JPG
    89,4 KB · Weergaven: 61
kijk bovenaan in de balk van de afbeelding die je geplakt hebt : het is een ISO : branden die hap, met nero of met alcohol ... maakt al niet uit
zoals ik zei is het in een speciaal bestandssysteem gemaakt dat winrar niet kan lezen !

probeer eens met isobuster, normaal ga je dan een heel stel meer zien, je kan echter vista enkel van de cd installeren ...
het is een "image based install" de cd pakt zelf alles wat hij nodig heeft, basissysteem uit op de harddisk !

Laatst bewerkt:
Maar als ik hem dan in Nero wil branden, geeft hij ook alleen de README weer en niet de ISO of het bestand wat er in zou moeten staan

nero geeft normaal geen inhoud van iso bestanden weer ... dus daar volg ik je niet
welke versie van nero heb je ?

leg eens uit welke stappen je precies doet

Laatst bewerkt:
Ik gebruik Nero 6.6.0.8 (Nero Start Smart)

Stappen,

Unzip het .RAR bestand, Open Nero en doe; Image branden naar schijf, Open de map waar hij in is geunzipt, En dan staat er niks in.

(hij pakt het bestand ook heel snel uit)

nogmaals : het is GEEN rar bestand !!!!!
je doet image branden, rechtstreeks van dat bestand (vista_5384.4.060518-1455_winmain_beta2_x86fre_client-LB2CFRE_EN_DVD.iso)

en dan gaat hij je weergeven dat het 3,5 gb op cd gaat innemen

ik heb het even aangeduid op je eigen screenshot

Bijlagen

• geen bestand 2.JPG
    geen bestand 2.JPG
    46,8 KB · Weergaven: 71
Laatst bewerkt:
Serverdude zei:
nogmaals : het is GEEN rar bestand !!!!!
je doet image branden, rechtstreeks van dat bestand (vista_5384.4.060518-1455_winmain_beta2_x86fre_client-LB2CFRE_EN_DVD.iso)

en dan gaat hij je weergeven dat het 3,5 gb op cd gaat innemen

ik heb het even aangeduid op je eigen screenshot

Op CD op gaat nemen? :shocked: Je bedoeld op DVD neem ik aan ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan