geen bestanden in temporary internet files, maar map wel 411 mb groot?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Huigie

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2001
Berichten
442
Gisteren had ik het probleem, dat als ik een willekeurig programma wilde opstarten (windows XP pro, Office 2000), dat dit niet 1x maar gelijk ruim 200 keer opstartte. Dit kon mijn laptopje niet aan. Ik heb toen Norton update gedaan, en begon pc te scannen met angst voor virus. Maar bij de map Document en Settings\Gebruiker\Local Settings\Temporary Internet Files duurde het ontzetten lang. Norton was al ruim 30000 bestanden in die map aan het scannen. Ik heb toen Norton geannuleerd en via de verkenner eerst deze map met Shift Delete leeg gemaakt, daarna de schijfopruiming en defragmentatie. Toen ik pc opnieuw opgestart had, heb ik die map weer laten scannen, maar nog steeds scande Norton veel bestanden (29.000).
Het rare is: in de map zie je absoluut geen bestanden meer of mappen, maar als je op eigenschappen klikt, dan bevat de map 8 mappen en nu nog 27.500 bestanden en is 411 mb groot. Als norton scant, dan doet hij bijvoorbeeld heel lang over Document en Settings\Gebruiker\Local Settings\Temporary Internet Fils\Content.IE5\ICGVPP09, maar die map kan ik nergens vinden.
Hoe raak ik die 411 MB kwijt?

PS ik heb inmiddels de hele pc gescanned. Hierbij werd gelukkig geen virus aangetroffen. Verder loopt pc wel weer goed.
 
Alle bestanden laten zien door de opties in de weergave van de Verkenner te wijzigen, en kijk dan nog eens.
 
caveman,

als je de verborgen bestanden bedoeld.... die had ik al "aangezet". Of bedoel je iets anders?
 
Je kan de bestanden ook bekijken via Extra\internet-opties\algemeen\instellingen en dan bestanden weergeven.

Groetjes,
Bennie
 
bennie,
dat is nu juist het probleem. daar zijn geen bestanden ( behalve dan die, die ik nu net bezocht hebt).
Help!
 
In de verkenner, het linker deel je root, naar Local settings gaan.

Dan kun je dus de tempory internet files wel aanklikken, maar die bewuste files komen niet in het rechterdeel.

Je moet tempory internet files uitvouwen, dan krijg je wel een map hieronder, die indien je die aanklikt in het rechter venster verschijnt met de inhoud daarvan.

Open klikken zoals op bijlage.
 

Bijlagen

  • root.jpg
    root.jpg
    5,7 KB · Weergaven: 40
peter,

de map temporary internet files laat zich niet uitvouwen. De map met content.IE5 is helaas niet aanwezig. Wel onder andere gebruikers, maar niet onder mijn eigen gebruiker (die map van 411 mb)
 
Heb je misschien XP over ME heen geinstalleerd?
 
sigma,

nee ik heb nergens iets overheen geinstalleerd. Ik had windows 2000. Ik heb een half jaar geleden de laptop geformateerd en toen nieuw XP Pro geinstalleerd.
 
Bennie,

je bent geweldig.
Met de optie Strays............Purge.....411 MB weg!!!!!

Alleen nog een vraagje. De map internet security files heeft geen submap CONTENT.IE5 meer onder mijn gebruikersnaam. Is dat erg? Ik krijg hem nl ook niet aangemaakt.

BEDANKT VOOR JE HULP!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan