GEEN beveiligingscentrum

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bunt007

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2008
Berichten
26
Hey mensen,

Ik heb geen idee of mijn vraag hier hoort. Sorry als dit inderdaad verkeerd is. Ik begrijp dat dat best irritant kan zijn, maar ik ben hier niet zo vaak.

Toch heb ik een probleem. In mijn computer zat een harde schijf. Die heb ik eruit gehaald en vervangen door een grotere. Windows geïnstaleerd enzo, maar nu heb ik op één of andere manier wat problemen. Zo heb ik ineens geen beveiligingscentrum meer bij het configuratiescherm. Ook heb ik problemen bij het instaleren van bijv. MSN. Ik krijg dan de volgende foutmelding:

Kan de ordinaal 266 niet vinden in DLL-bestand msi.dll.

Kunnen jullie me helpen?

Alvast bedankt!
 
Ik dacht zelf inderdaad ook al dat dat het probleem was, maar daarom wou ik dus naar beveiligingscentrum om de automatische updates te starten en daar zou dan het service pack wel bijzitten. Of ben ik nu dom?
 
Het instaleren is gelukt. Nu ik msn probeer te downloaden geeft ie aan dat ik eerst de meest recente versie van Windows installer moet instaleren. Maar hij download al allerlei updates dus ik denk dat het probleem snel is opgelost. Bedankt voor je snelle hulp!
 
Laatst bewerkt:
Dan moet je nu eerst de automatische updates even aanzetten, die installer krijg je dan heel snel als eerste binnen
 
Ja heb ik gedaan. Nu even afwachten. Super bedankt!
 
Hier kun je Windows installer v3.1 vinden: klik hier

En hier staat v4.5

Dan kun je in ieder geval veder met dingen installeren :) Zonder eerst op 10000 miljoen updates te moeten wachten voordat windows installer voorbij komt
 
Klik dan even rechtsonder op : Vraag is opgelost :) Dan hoeven mensen er geen aandacht meer aan te besteden :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan