NLboswachter
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 mrt 2009
Wij hadden een XP computer daarop had ik Itunes met een Iphone daar stonden al mijn foto's op en bestanden en het deed het perfect! Sins kort hebben wij een nieuwe computer (Windows 7) nu heb ik daar Itunes op geinstalleerd nu wou ik mijn Iphone gaan connecten en hem weer synchroniseren maar toen kreeg ik een foutmelding dat ik de computer moest machtingen dat heb ik gedaan en toen wou ik hem weer sync. en toen kreeg ik deze fout melding: '' iTunes kan geen foto's synchroniseren met de iPhone. 'iPhone van X'. U hebt onvoldoende toegangsbevoegdheden voor deze bewerking.''
Ik heb de computer all gemachtidg dus ik vind deze melding een beetje apart. Iemand enig idee ik vind het namelijk heel erg iritant. Ik las ook op internet iets over een Software reset maar dan ben ik volgens mij ook me addressenlijst kwijt en dat wil ik niet.
Alvast bedankt,
Ik heb de computer all gemachtidg dus ik vind deze melding een beetje apart. Iemand enig idee ik vind het namelijk heel erg iritant. Ik las ook op internet iets over een Software reset maar dan ben ik volgens mij ook me addressenlijst kwijt en dat wil ik niet.
Alvast bedankt,