geen bewakingsbeelden(H264) op IE 11 wel op IE 10 en daarvoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.

theson

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 nov 2013
Berichten
2
Hallo,

Ik heb deze vraag vorig jaar ook al op dit forum geplaatst, helaas geen enkele reactie gehad, probeer het maar weer.

Ik heb bewakingscamera's welke draaien op een DVR met H264. Deze beelden kan ik o.a. zien op de pc, ik draai op Windows 7.

Toen ik IE 11 vorig jaar voor het eerst had geïnstalleerd kreeg ik de beelden niet te zien op H264 formaat. Ik moest dan de compatibiliteitsweergave inschakelen voor dit scherm om de beelden wel te zien op H264. Dat is vrij vervelend want als je de browsergeschiedenis schoonmaakt dan verdwijnt dit ook weer en moet je het weer toevoegen aan de compatibiliteitsweergave.
Ik ben toen maar weer teruggegaan naar IE 10, want deze serie en de series daarvoor had ik geen enkel probleem met H264 beelden.

Vandaag heb ik IE 11 weer geïnstalleerd, ik dacht misschien is het probleem opgelost, maar nog steeds niet.
Heeft iemand hier ook last van ondervonden of misschien andere pagina's die je nu opeens moet toevoegen en zo ja een oplossing daarvoor gevonden?
Ik hoor graag.
 
Om wat voor merk camera's gaat het?

Ik begrijp dat je via een web-interface de beelden kunt bekijken of is het een rechtstreekse link naar het video-bestand?
In het eerste geval kan het zijn dat die interface niet up-to-date is en dat er wellicht een nieuwe firmware-versie beschikbaar is voor je camera's.

Verder is het volgens mij mogelijk om ergens binnen IE11 aan te geven dat je bepaalde websites altijd in compatibiliteitsweergave wilt weergeven. Die instelling zou moeten worden behouden wanneer je de geschiedenis verwijderd.

Helaas ben ik zelf niet in het bezit van een computer met Internet Explorer er op dus die instelling kan ik niet voor je opzoeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan