geen bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

nomis

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2005
Een klant van mij heeft onlangs een neiuwe pc en provider geinstalleerd. Hij kan internetten en mails versturen maar de bijlagen verslinden in het niets. Wanneer hij naar mij een bijlage doorstuurt komen deze niet aan. Er is ook geen meldng dat iets is tegen gehouden of verwijderd omwille van beveiligingsinstellingen. ALs hij dezelfde mail met bijlage naar iemand anders doet zitten de bijlagen er wel bij.

Met ander mails met bijlagen ondervind ik geen probleem. Uitsluitend bij zijn mailadres.

waaraan kan dit liggen.
Ik gebruik geen spamfilter.

Kijk in OE even onder Extra --> Opties --> Beveiliging, of "opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten...." ook aangevinkt staat.

Die optie houdt het ontvangen niet tegen. Die optie gaat pas in op t moment dat de email binnen is...

s54994.JPG

Ik heb vinkje van " block images...." uitgevinkt" .
Ik heb twee pc's . Op de andere komt de e-mail binnen mét bijlage, op een andere zonder.

Als ik de mail doorstuur van de pc waar hij goed is binnen gekomen, ontvang ik hem mét bijlage...:eek:

very strange

Volg nog even het advies van Admin_Frisian, dus onder Virus Protection uitvinken 'Do not allow attachments to be saved....etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan