geen Bluetooth in windows 8.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

madmuppet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
Mysterieus probleem: ik heb onlangs een nieuw laptop gekocht, een HP F33NL, zie hier: http://store.hp.com/NetherlandsStore/Merch/Product.aspx?id=J3U09EA&opt=ABH&sel=PCNB

Prima ding, maar om onverklaarbare reden lijkt Bluetooth niet te werken, terwijl alles in Windows erop wijst dat dit wel zo zou moeten zijn. Het apparaat is ingeschakeld, de drivers zijn up-to-date, er zijn geen conflicten, service is ingeschakeld, etc.
Toch wordt er door de laptop geen enkel Bluetooth apparaat gevonden. Als ik met een tablet of telefoon naar BT apparaten ga zoeken, vind ik bovendien van alles, behalve de laptop. Het heeft er dus toch een beetje de schijn van dat het niet werkt....

Iemand een idee? Windows versie is de standaard door HP meegeleverde OEM versie 8.1 (geen update)

zeker. Het schakelaartje staat op "AAN" en er is een melding "de pc zoekt naar en kan gevonden worden door Bluetooth-apparaten". Maar er wordt niets gevonden, en andere apparaten vinden de computer ook niet.

Ik heb ook al geprobeerd om de hele BT adapter uit apparaatbeheer te verwijderen en opnieuw te laten instellen, maar dat lost het niet op. Energieschema staat zo ingesteld dat er geen slaapmodus wordt geactiveerd voor apparaten

Kijk nog even naar:
Figuur 25: Optie Detectie van de pc door Bluetooth-apparaten toestaan in het venster Bluetooth-instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan