geen bovenmarge

Status
Niet open voor verdere reacties.

megarainman

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2001
Wanneer ik een nieuw Word-document open, dan zie ik geen bovenmarge staan, nochtans staat die bij pagina-instelling er wel...

Wie kan me helpen?
alvast van harte bedankt

screen

Ik heb de Engelse versie.

Tools/Options/View
(Nederlands: Extra/Opties/Weergave)

"Vertical scroll bar" moet dan geselecteerd zijn.

En voor het printvoorbeeld, moet de "Veticale lineaal" ook geselecteerd zijn.

Dennis.

ps. O, dit had je al gedaan, maar het werkt nog steeds niet?

Laatst bewerkt:
Geplaatst door DENNIS90
Ik heb de Engelse versie.

Tools/Options/View
(Nederlands: Extra/Opties/Weergave)

Vink "Vertical scroll bar" moet dan geselecteerd zijn.

En voor het printvoorbeeld, moet de "Veticale lineaal" ook geselecteerd zijn.

Dennis.

Bedankt Dennis om mee te denken...:thumb:

Ik dacht ook dat het hieraan lag, maar doordat ik zag dat het aangevinkt stond, verstond ik het niet...

Nee het werkt inderdaad nog altijd niet:confused: :o

Hallo megarainman, Geen dank hoor. Ik heb je eigenlijk niet eens kunnen helpen.
Ik heb nu even de pech, dat de pc waar Word op staat, op dit moment niet in gebruik is. Ik was namelijk even bezig met de verbinding. Op de andere pc draai ik op dit moment Linux, vandaar dat ik even op jou bericht kan reageren. Ik had verder jouw instellingen met die van mij vergeleken, maar zag er geen grote verschillen in.

Dennis.

Dennis, ik had ook al de instellingen vergeleken met mijn andere pckes, maar er was geen verschil... zou het mss kunnen dat office niet goed geïnstalleerd werd of dat er nu opeens een fout ingeslopen is?

Btw, wat toevallig, ben ook bezig met linux, redhat 9... een linuxserver opzetten ;) (eindwerk voor school)

Beste megarainman, Ik zou verder ook niet weten waar het precies aan ligt. Zal straks nog even verder naar mijn instellingen kijken. Misschie toch maar Word opnieuw te installeren?

Dennis.

P.S.

[off-topic]

Leuk, dat je een Linux server (Apache dus) wilt gaan opzetten. Niet zo moeilijk hoor. Men is nu van plan om bepaalde instellingen op één file (httpd.conf) te laten integreren, zodat je maar op dat ene file hoeft te concentreren. Wat je eigenlijk in dat file hoeft te wijzigen is je Hostnaam (je computernaam).

Geplaatst door DENNIS90

[off-topic]
Leuk, dat je een Linux server (Apache dus) wilt gaan opzetten. Niet zo moeilijk hoor. Men is nu van plan om bepaalde instellingen op één file (httpd.conf) te laten integreren, zodat je maar op dat ene file hoeft te concentreren. Wat je eigenlijk in dat file hoeft te wijzigen is je Hostnaam (je computernaam).
[off-topic]
ik gebruik geen Apache, maar samba... het is de bedoeling om xp clients te kunnen laten inloggen via de linux server... ben er nog beetje leek in, maar al doende leert men ;)
heb jij daar al ervaring mee? heb je msn, kunnen we eventueel daar wat verder praten over redhat...

[ontopic]
Office 2003 opnieuw geïnstalleerd... geen effect...
heb pc daarna gereboot en nu staat het wel goed :confused: :confused:
Probleem is dus opgelost
Bedankt om mee te denken:thumb: :thumb:

Grtz

Sorry voor de late reactie, was even weg.

Gelukkig, dat je de verticale lineaal nu wel kan gebruiken.

Dennis.

Sorry moderators van Helpmij, dat ik even off-topic ga.

Beste megarainman, Misschien moet je voor het Samba (Lan voor Linux, zeg maar) onderwerp een nieuw topic op de desbetreffende sectie gaan openen. Ik moet eerst een nieuwe e-mail account bij Lycos gaan aanmaken, als je mij wilt gaan mailen. In principe mail ik nooit, maar wil je best wel helpen. Ik moet ook eerlijk zeggen, dat ik op dit moment geen Samba meer gebruik. Ik had dat wel ooit eerder gedaan. Je had over RH9, eerlijk gezegd vind ik RH9 buitengewoon traag. Verder is het zo, dat ik toch precies wil weten hoe je schoolopdracht luidt.
Ben weer even afwezig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan