geen briefpapier in outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.
Elisa

Ze doen iets fout maar wat?
Normaal is dit geen prob?

Jean

Nee die htm wilde niet uploaden. Maar ik had geen tijd meer, moest weer aan het werk.

Als ze het onderstaande goed doen dan moet er toch echt html ingeschakeld worden zoals ik boven zei. Veel zaken werken met platte tekst

Briefpapiertje.htm moet in de goede map geplaatst worden waar alle briefpapiertjes staan.
Als ze dan met een nieuwe mail kiezen voor opmaak/briefpapier gebruiken/meer briefpapier/ dan moeten ze zo die htm op kunnen pakken.

De eerstvolgende keer zal de keuze voor dit briefpapiertje makkelijk zijn omdat hij al in het lijstje staat (opmaak/briefpapier gebruiken/keuzemenu.

Als het briefpapier altijd gebruikt gaat worden kan men dit nog vastzetten zodat iedere nieuwe mail met hetzelfde briefpapier wordt geopend.
Extra/opties/opstellen/email en selecteren van het briefpapiertje.

Ik zal straks mijn htm als txt uploaden (kan ik dat?). Dan kun misschien zien of daar en fout in staat. Maar ik zit nu op een verkeerde computer en ik kan er nu niet bij.
Maar zoals ik eerder zei,Ik kan volgende week pas op die verenigings computer kijken want ze zijn nu aan het trainen (kunstjes oefenen)

Je zou jouw htm met de mijne kunnen vergelijken. Als het goed is moeten ze gelijk zijn.
Uploaden als txt kan natuurlijk altijd. Gewoon even htm veranderen in txt. Moeten zij er wel weer htm van maken.

't is voor elkaar in outlook expres extra opties heb ik gekozen voor opstellen daar kun je briefpapier voor email vastzetten. Maar dat was ook niet direkt de oplossing.
Ik heb geprobeerd van uit de map briefpapier, briefpapier te openen dan zie je briefpapier geopend in de explorer. Alleen het santelli logo kreeg ik niet te zien. Ik heb toen in de explorer bij internet opties de beveiliging op standaard gezet en daarna had ik het santellilogo als briefpapier in mijn nieuwe berichten.
hartelijk dank voor jullie hulp en aandacht.

Erik en heel het kindercircus

Graag gedaan.
Alleen ik zit nog steed met het Santelli kindercirus in mijn OE :D
Iedere keer als ik briefpapier wil pakken..........lol.
attachment.php

Bijlagen

• Santelli.jpg
    Santelli.jpg
    11,2 KB · Weergaven: 23
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan