geen bureaublad meer bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0188

Banned
Lid geworden
23 dec 2012
Berichten
173
hallo menssen even een vraagje over windows 8

ik had classic shel geinstaleerd en altijd prima gewerkt maar ik denk dat ik ergens op gedrukt heb want bij opstarten krijg ik mijn google startpagina niet maar een datem en tijd.
in die datem/tijd achtergrond komt dan als ik klik een venster met mijn [account] en druk ik daar op is alles wel weer oke'.

hoe verwijder of wijzig ik dat de tijd/datum niet meer komt bij opstarten en gewoon mijn google startpagina?

we horen het wel alvast bedankt.....
 
oke maar ik wil rechtstreeks bij het opstarten in beheerder komen,dus metteen in mijn ingestelde startpagina.
nu krijg ik een achtergrond met daarin tijd en datum en als ik dan klik zie ik het schermpje waar ik op moet klikken en dan me aanmeld.

dank u voor het andwoord ik wacht even af :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Tja, ik heb W8 ook niet zo lang en het is even wennen. (Vooral als je classic shell hebt ;) )
 
klopt oke de rest werkt naar behoren maar heb nog 2 kleine vraagjes:

vraag een is als ik een internet piraat open krijg ik een soort [dep] melding iets van beveiliging hoe krijg ik dat weg of kan ik dat uitzetten,heeft altijd gewerkt.
[Preventie van gegevensuitvoering]

vraag 2 is dat ik na opstarten niet metteen mijn bureau blad heb maar eerst een achtergrond met tijd/datum,dan kan ik klikken op mijn naam en dan pas verschijnt het bureaublad van mij zelf?
 
vraag 1: weet ik niet
Vraag 2: weet ik ook niet, maar heb dat zelf gehad en is nu verdwenen. (Misschien ook iets met de settings? Zoals ik al zei: héél veel van W8 weet ik ook niet :(
 
leuk aangeboden maar denk niet dat het de bedoeling is te reageren zonder andwoord,lijkt anders een chatbox:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan