geen C:/ meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

totomaszot

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2005
Ha,

Ik wilde mijn computer opnieuw installeren met de installatie CD van XP. Op een gegeven moment kun je aangeven op welke partitie je hem wilt installeren. Toen heb ik eerst aangegeven dat ik de C:/ partitie wilde verwijderen, zodat die mooi schoon geformateerd werd. Ik daarna had ik dus partitie D:/ en een hoop 'allocated space'. Toen wilde ik ook D:/ verwijderen, na lang rekenen kreeg ik een error. PC uitgezet, opnieuw aangezet met CD erin. Zoals het hoorde kreeg ik toen 'de hardwareconfiguratie wordt gecontroleerd', maar daarna helemaal niks meer...
Hij gaat niet verder met de installatie en het scherm blijft zwart...wat te doen?

Alvast bedankt!

He,

Bedankt voor de tip. Ik had zelf al een bootable CD van fdisk gevonden (super fdisk), maar dit klinkt een stuk beter!! Ik ga het proberen,

Thomas

Net geprobeerd,

Bij eerste menu 'BOOT CD' gekozen, dan gaat hij laden. Dan blijft hij hangen met de tekst;
'Boot sector loading...booting...'

Dus wat nu?

Oke, toch die andere CD geprobeerd...dat is alleen Super fdisk...en halleluja; het werkte...mijn pc'tje is nu lekker XP aan het installeren en ik zit er met een big smile :D voor!

Srpchulp; bedankt voor je advies,

Thomas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan