geen cam

Status
Niet open voor verdere reacties.

marianneke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 feb 2001
Berichten
1.836
Ik heb geen cam, toch staat dat icoontje onder mn foto...
Wordt nu dus steeds gevraagd naar mn cam, is irritant. heb ook nog nooit een cam gehad.
Hoe komt dat icoontje er te staan en hoe haal ik dat weg?
 
Extra->opties.

Je komt automatisch op het tabblad Algemeen. Vink hier onderaan het volgende weg: Andere gebruikers mogen zien dat ik een webcam heb.

Daarna Toepassen->Oke en het probleem is opgelost:)
 
Messenger Plus gebruiker toevallig??

Is dit altijd zo geweest of is het sinds kort??
 
sinds paar dagen sinds ik dit heb gedaan:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=244263

edit:
nee heb geen plus versie geinstalleerd
en
zat net met een vriendin te chatten en geeft ook bij haar zo'n camtekentje twerwijl zij er ook geen heeft...
zag het ook bij andere kennis, zelfde, geen cam, maar toch tekentje.
vreemd he.
 
Laatst bewerkt:
Download even MSN Messenger van messenger.msn.nl en herstel jou installatie. Ga daarna opnieuw patchen en let goed op welke optie's je wel en niet moet/kan aanvinken.

Eventueel kan je ook kiezen om MessPatch te gaan gebruiken:)
 
Moet ik eerst de-installeren (hoe?) of herstellen of repareren of iets dergelijks?

En wat bedoel je met Messpatch?
Beter?
 
Messpatch is net als A-patch maar dan anders;)

Wanneer jij het installatiebestand download en start kan je kiezen voor herstellen (of iets in die richting). Doe dit. De werking van de patch wordt nu verwijderd en je kan opnieuw patchen:)
 
Heb nu maar eens die MessPatch geprobeerd. Komt inderdaad op t zelfde neer.
Hoop dat ik t nu goed heb gedaan...
Alleen staat er nu twee keer MSN Messenger in mijn startmenu, genaamd: MSN Messenger en MSN Messenger 7.5
Als ik nu probeer MSN een tweede keer op te starten komt ie met de mededeling dat mijn MSN al op een andere computer in gebruik is...
 
Dat is raar:confused:

Het repareren is niet goed gegaan, waardoor MSN Messenger nu twee keer aanwezig is.

Ga naar start->configuratiescherm->software en verwijder daar MSN Messenger (indien twee keer aanwezig ook twee keer verwijderen).

Installeer MSN Messenger opnieuw en patch het opnieuw.

Het is even niet anders:(
 
OK, allemaal gedaan. Staat er nu inderdaad nog maar 1 keer.
Maar nog steeds staat dat cam-teken onder mijn schermafbeelding...:-(

Blijkbaar doe ik iets niet goed... Kun je me nog even verder helpen?

Volgens mij kom ik bij dat patchen wel een optie tegen om een webcam-teken te verwijderen, maar dan óók bij mijn contactpersonen. Da's niet de bedoeling.
Maar ik vraag mij dus af waarom ie dat tekentje laat zien terwijl ik dus nog nooit een waebcam heb gehad...
 
Vertel even met welk programma (A-patch of Messpatch) je wilt gaan patchen en dan zal ik even kijken wat wel en niet kan worden aangevinkt.

Met A-patch kan je de volgende twee even aanvinken:
  • Remove Web Cam Button
  • Remove Web Cam Icon from To: Bar and Avatar Containers
 
Laatst bewerkt:
Ik heb even een grondige schoonmaakbeurt gedaan...
MSN eerst maar weer gedeinstalleerd, alles uit t register gehaald en toen opnieuw geinstalleerd en A-Patch gebruikt. O.a. ook de twee opties die jij noemt.

En het lijkt nu goed te zijn!
(zo niet meld ik me hier weer he)

Nogmaals bedankt he!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan