geen cd of dvd recorder

• Onderwerp starter Onderwerp starter jinx
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jinx

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2004
Computer herkent geen dataschyf in cdrom en dvdrecorder na zo een poging leest hij ook geen muziekcds meer. apparaat is niet toegankelijk.
Ook floppie werkt niet.
Os win xp prof is pas geinstalleerd de problemen kwamen nadat ik Nero burningrom installeerde.
wie o wie kan mij een hint geven.

Welkom op Helpmij.

Je kunt terug gaan naar een systeemherstel toen het nog wel werkte.
Welke versie van nero gebruik jij en is het orgineel.

Ik denk trouwens dat het niks met nero te maken heeft hoor.
Kijk eens bij hardware in xp of daar geen foutmeldingen staan, zo ja plaats die hier dan eens.

Kan geen systeemherstel uitvoeren.
Foute Nero was geinstalleerd het was een schijf waarop staat .The software will only work with the CD-recorder it came with, en er zit een andere Cd-recorder in de computer.
Het vreemde is dat nadat er een dataschijf in is geweest
het apparaat helemaal niet meer gelezen kan worden .
Als ik daarna weer opnieuw opstart kan de dvd recorder weer muziek files lezen. Maar de cd-rom zegt dat de schijf leeg is.

intussen heb ik nieuwe firmware gedownload voor de DVD maar het hielp niets. Hierna goeie nieuwe Nero geínstalleerd. Ik heb ontdekt dat de computer alleen de stations kan gebruiken met de informatie (schijfje, floppy) waarmee hij opstart. Dus als ik van schijf of floppy wissel kan hij hem niet meer lezen, tenzij je naar bevoorbeeld media player, of Nero gaat dan wel. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan