Geen cd Windows bij Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sophie.h

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2006
Ik heb bij aankoop van mijn laptop alle software al voorgeinstalleerd gekregen.
Ik heb dus in geval van problemen geen cd-roms van bijv Windows XP met m'n eigen product key. Het nummer staat wel op de laptop geplakt, maar ik wil toch de software op eens schijfje hebben. Hoe doe ik dit. Wat moet ik precies kopieeren op schijf?

Dat kan helaas niet.
Je kan wel de software downloaden met een P2P-programma en dan op een schijfje branden. Zo ben je volkomen legaal bezig.

Kan je dat niet vragen aan Microsoft?
Was het een nieuwe laptop? dan kun je toch vragen aan de winkel waar je hem gekocht hebt? Volgens mij zijn ze verplicht zo'n schijfje er bij te doen, of iig een recovery disk.

Freakiej zei:
Dat kan helaas niet.
Je kan wel de software downloaden met een P2P-programma en dan op een schijfje branden. Zo ben je volkomen legaal bezig.

Lukt dat wel met mijn product key dan? Wat is een P2P?

Een P2P is een programma als Kazaa en soortgelijke. Daar moet je de ley bij invoeren als je dat programma hebt. Die image moet je nu maken dan kan je die terug zetten als je een nieuwe windows installatie nodig hebt. Dan heb je die productkey volgens mij niet nodig.

Mijn vragen gaan niet?

Laatst bewerkt:
mumzel zei:
Kan je dat niet vragen aan Microsoft?
Was het een nieuwe laptop? dan kun je toch vragen aan de winkel waar je hem gekocht hebt? Volgens mij zijn ze verplicht zo'n schijfje er bij te doen, of iig een recovery disk.

ik zal van de week even naar de winkel b:thumb: ellen. ook een goed idee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan