geen CDRW meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

hackerfrans

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 dec 2001
Hallo,

Ik gebruik een Philips PCRW1208 om mee te branden, maar deze leest en schrijft plotseling geen cdrw schijven meer. Ik kan nog wel CD-R's lezen en schrijven en ook audio cd's leest hij nog.
Als ik een beschreven cdrw invoer dan kan hij dat niet lezen, maar geeft lichte tikjes en stopt ermee. Een (on)beschreven cdrw geeft in nero de melding 'kan geen toegang tot medium verkrijgen'. Proberen te wissen dan geeft nero aan dat het geen cdrw is. Ik heb de schijf al bij iemand getest en daar werkt het zonder problemen. Iemand een oplossing?

Hackerfrans

Al geprobeerd om de brander uit apparaatbeheer te verwijderen en opnieuw te laten herkennen door windows? Wie weet doet hij het nu.

Andere kabel? Anders ben ik bang dat hij een beetje de geest heeft gegeven.

Andere kabel lijkt me niet logisch, aangezien hij andere schijven wel gewoon herkent.

Daar heb je gelijk in.

Ben je verder helemaal virus en spyware vrij? Je zou voor de zekerheid een hijackthis log kunnen plaatsen. Misschien dat de hijackthis log experts de oorzaak kunnen vinden.

Ik ben compleet vrij van spyware/virussen. Het blijft raar dat het van de ene op de andere dag niet meer werkt. Dan zal er toch iets overleden zijn in de brander waardoor het niet meer werkt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan