geen connectie bij bepaalde sites

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin Hood

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2002
Hallo,

Ik had al maanden Gamespy Arcade op de pc en die werkte goed. De laatste dagen steeds werd de connectie verbroken tijdens het online spelen bij diverse fGAMEservers.

Heb nu gamespy arcade van de pc gehaald en dacht gewoon opnieuw installeren, maar krijg dan de volgende melding:
"Your download has started.
This window must remain open until your download is complete.

If your download does not begin automatically, click here "

Downloaden begint dus niet, dus ik klik op de link onderaan de melding, maar krijg dan een blanco pagina.

Gewoon internetten gaat wel prima, net nog WinRar gedownload, ging prima.

Wie weet raad??

groetjes,

Robin

Nog een keer

Mischien gewoon nog een keer proberen, bij mij doet de link het wel en als de rest bij jouw wel goed werkt kan er niet zomaar wat aan de hand zijn lijkt mij.
Mischien iets meer geduld hebben.

grtjs jjw

Heb van een vriend de setup.exe van Gamespy Arcade opgestuurd gekregen en die met succes geinstalleerd.

Maar helaas, het probleem dat ik al had blijft en waarom ik arcade opnieuw wou installeren.

-Ik start arcade op, krijg eerst dat reclame scherm en klik deze weg via het rode kruisje rechtsboven.
Dan kies ik voor Mohaa via knop links en krijg weer een reclame scherm en klik dan weer op het rode kruisje rechtsboven......................en dan staat ie vast!

Klik dan op de groene pijl rechtsboven( playerspy) en die zegt one moment please ...connecting

Kan wachten tot ik een ons weeg, maar er gebeurt niks!

Lijkt me een connectie probleem of zo,misschien java script, ik zou het niet weten. Hopelijk iemand anders wel.

ik wacht hoopvol af,

Robin

Gisteravond spyware nogmaals verwijdert met hulp van Pieter Arntz. Resultaat is dat mijn probleem opgelost is!

Ben blij dat dit de oplossing was.

mvg

Robin

Gelukkig maar.

Fijn, niet kunnen spelen is niet leuk.
grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan