Geen connectie netwerk na inpluggen LAN kabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

PZA1973

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 nov 2013
Hoi,

Ik hoop dat jullie mij met het volgende kunnen helpen. Thuis heb ik een draadloos netwerkje liggen waarin een WHS zit (bedraadt aan router) en 2 laptops (draadloos).

Deze week heb ik met kabel een muziekstreamer/opslagmedium aan de router gekoppeld met kabel. Alles prima tot zover. Nu moet ik de streamer retour sturen naar de winkel en omdat ik al CD op de streamer had gerippt, wilde ik deze bedraad aan mijn laptop koppelen (met netwerkkabel) zodat ik niet 24 gig met wifi hoefde over te zetten.

Ik dus de netwerkkabel in de laptop gestoken. De streamer/opslagmedium werd echter niet herkend. Ik probeerde vervolgens wat zaken in het netwerkcentrum te wijzigen (zichtbaar maken netwerk etc). Helaas (stom) weet ik niet helemaal precies wat ik gedaan heb, maar heb volgens mij wel alles teruggezet naar de oorspronkelijke setting. Kabel er weer uitgehaald.

Vervolgens zie ik dat ik wel verbonden ben met de router (geeft connectie in de WiFi tool) maar ik krijg geen verbinding met internet. Als ik in mijn netwerkcentrum kijk zie ik mijn laptop staan, met een verbindingstreepje naar het 'openbare netwerk' en vervolgens een streepje met een kruis erdoor naar internet.

iemand enig idee wat ik verkeerd heb gedaan om moet herstellen? (systeenmherstel werk om de ene of andere reden niet.

Veel dank alvast!!

Philip

Geen probleem wel leuk dat je laat weten dat het gewerkt heeft !

Succes verder

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan