Mogguh,
Ik heb een ASUS AGP 512MB ATI AH2600PRO/HTDP.
het probleem :
Geen D3D wat erg raar is want het is een 3D Gamers kaart.
Hij werkt wel.. onder dxdiag doet hij het alleen als ik drivers instal van omega drivers.
De orginele drivers van ATI werken dus nie
Zodra als ik een game opstart slaat mijn hele pc vast.
Als ik dus dxdiag opstart, werkt hij daar wel, ik zie de kubus draaien enz, maar als ik nfsu pro street opstart,
is alles laag en stottert heel erg.
Ik kan niet meer game hele maal niets..
:evil:
Ik heb al op verschillende forums geweest, maar niemand heeft een echt oplossing gevonden voor dit probleem
Ik heb ook al naar ATI gemailt, en bij diverse pc shops geweest, maar die kneuze kunnen mij ook niet echt verder helpen.
Ik heb ook al diverse keren drive cleaner dr over heen gejast, maar het probleem blijft.
Wie heb een echt oplossing.. ??
Ben nu al 5 dagen bezig met het zoeken naar een oplossing, maar mischien heb ik iets over het hoofd gezien..
Grtz. Gasman
Ik heb een ASUS AGP 512MB ATI AH2600PRO/HTDP.
het probleem :
Geen D3D wat erg raar is want het is een 3D Gamers kaart.
Hij werkt wel.. onder dxdiag doet hij het alleen als ik drivers instal van omega drivers.
De orginele drivers van ATI werken dus nie

Zodra als ik een game opstart slaat mijn hele pc vast.
Als ik dus dxdiag opstart, werkt hij daar wel, ik zie de kubus draaien enz, maar als ik nfsu pro street opstart,
is alles laag en stottert heel erg.
Ik kan niet meer game hele maal niets..

Ik heb al op verschillende forums geweest, maar niemand heeft een echt oplossing gevonden voor dit probleem
Ik heb ook al naar ATI gemailt, en bij diverse pc shops geweest, maar die kneuze kunnen mij ook niet echt verder helpen.
Ik heb ook al diverse keren drive cleaner dr over heen gejast, maar het probleem blijft.
Wie heb een echt oplossing.. ??
Ben nu al 5 dagen bezig met het zoeken naar een oplossing, maar mischien heb ik iets over het hoofd gezien..
Grtz. Gasman
Laatst bewerkt: