Geen D3D

Status
Niet open voor verdere reacties.

gasman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jan 2008
Berichten
2
Mogguh,

Ik heb een ASUS AGP 512MB ATI AH2600PRO/HTDP.

het probleem :

Geen D3D wat erg raar is want het is een 3D Gamers kaart.
Hij werkt wel.. onder dxdiag doet hij het alleen als ik drivers instal van omega drivers.
De orginele drivers van ATI werken dus nie :(

Zodra als ik een game opstart slaat mijn hele pc vast.
Als ik dus dxdiag opstart, werkt hij daar wel, ik zie de kubus draaien enz, maar als ik nfsu pro street opstart,
is alles laag en stottert heel erg.
Ik kan niet meer game hele maal niets.. :( :evil:

Ik heb al op verschillende forums geweest, maar niemand heeft een echt oplossing gevonden voor dit probleem
Ik heb ook al naar ATI gemailt, en bij diverse pc shops geweest, maar die kneuze kunnen mij ook niet echt verder helpen.
Ik heb ook al diverse keren drive cleaner dr over heen gejast, maar het probleem blijft.
Wie heb een echt oplossing.. ??

Ben nu al 5 dagen bezig met het zoeken naar een oplossing, maar mischien heb ik iets over het hoofd gezien..

Grtz. Gasman
 
Laatst bewerkt:
Mogguh,

Ik heb een ASUS AGP 512MB ATI AH2600PRO/HTDP.

het probleem :

Geen D3D wat erg raar is want het is een 3D Gamers kaart.
Hij werkt wel.. onder dxdiag doet hij het alleen als ik drivers instal van omega drivers.
De orginele drivers van ATI werken dus nie :(

Zodra als ik een game opstart slaat mijn hele pc vast.
Als ik dus dxdiag opstart, werkt hij daar wel, ik zie de kubus draaien enz, maar als ik nfsu pro street opstart,
is alles laag en stottert heel erg.
Ik kan niet meer game hele maal niets.. :( :evil:

Ik heb al op verschillende forums geweest, maar niemand heeft een echt oplossing gevonden voor dit probleem
Ik heb ook al naar ATI gemailt, en bij diverse pc shops geweest, maar die kneuze kunnen mij ook niet echt verder helpen.
Ik heb ook al diverse keren drive cleaner dr over heen gejast, maar het probleem blijft.
Wie heb een echt oplossing.. ??

Ben nu al 5 dagen bezig met het zoeken naar een oplossing, maar mischien heb ik iets over het hoofd gezien..

Grtz. Gasman

Er zijn heel wat mensen met dezelfde problemen: http://vip.asus.com/forum/topic.aspx?SLanguage=en-us&board_id=9&model=EAH2600+Series
Omega driver is de enige oplossing die ik hen heb zien vinden.
 
Er zijn heel wat mensen met dezelfde problemen: http://vip.asus.com/forum/topic.aspx?SLanguage=en-us&board_id=9&model=EAH2600+Series
Omega driver is de enige oplossing die ik hen heb zien vinden.

mjah, maar zelfs daar krijg ik het voor elkaar mee dat hij het niet wil doen.
Hij doet wel DXDIAG D#D tests, maar daar is voor de rest ook alles mee gezegt.
Als ik dan Benchmark05 ( of iets dergelijks ) opstart slaat het programma vast.
Ik heb hier voor een Nvidia g-force 7600GT gehad en daar werkte alles prima op.
Ben alleen op het gegeugen af gegaan en de snelheid.
Maar ik ben dus flink genaait :evil::evil::mad:

Dit heb ik van een pc zaak gekregen hier uit de buurt :

Dank voor uw vraag. De ASUS is zeker een prima kaart waar normaal gesproken geen problemen mee zijn. Op internet vindt u nu eenmaal problemen voor elk stuk hardware wat op de markt is. Wij hebben echter al tientallen stuks van deze kaart verkocht zonder klachten.

Probleem zit toch waarschijnlijk in uw windows of drivers van het één of ander. Ook kan de combinatie van bepaalde hardware problemen geven of bijvoorbeeld een BIOS instelling.

Indien gewenst kunt u uiteraard de installatie door ons laten verzorgen.

Misschien dat ik op hun aanbod in ga, maar ik heb nog mijn twijfels.

Grtz,
 
Welkom. :)

Ik heb je vraag gesplitst uit het andere topic, het is namelijk niet gebruikelijk een vraag in iemand anders zijn/haar vraag te stellen.

Succes met je probleem verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan