geen detectie kaarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ratwoman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jan 2006
Berichten
3
Ik heb nou toch een probleem, ik hoop dat jullie kunnen helpen. Ik zal proberen het in korte stappen te omschrijven. Ik heb windows xp op mijn gewone schijf. .Vandaag kwam ik er achter dat ik geen geluid meer had. Opnieuw opgestart: na windows-logo bleef hij hangen op zwart scherm. Opgestart met andere schijf (windows 98), daar had ik gewoon geluid. Opgestart in veilige modus (xp): Startte gewoon op. Dxdiag gedraaid, die gaf aan bij geluid: geen poort gevonden.

Toen heb ik de schijf leeggemaakt en met de Legend-master cd's alles weer erop gezet. Geluidsdrivers geinstalleerd: precies hetzelfde, na windowslogo , zwart scherm. Nou blijkt dat er helemaal niks gevonden wordt bij nieuwe hardware, geen geluidskaart, geen videokaart, geen netwerkkaart (ik gebruik nu even de onboardkaarten, maar de drivers van mijn G-force fx krijg ik er ook niet op. Het lijkt wel een plug & play probleem, of iets met bronnen ofzo? Daar heb ik geen kaas van gegeten. Misschien is het iets simpels, dat hoop ik. Kan iemand mij helpen?
 
Welkom op Helpmij.

Omdat je probleem nogal ruim van omvang is lijkt mij deze sectie meer van toepassing.
Succes met je probleem verder. :)
 
Ja, daar staat hij gewoon op enabled. Het was zomaar ineens. Ik heb nergens aangezeten.
 
Het probleem is inmiddels opgelost, gelukkig. Heel de kast open gehad en stekkers nagekeken en vooral ook de stekkers in het moederbord goed aangedrukt. Daarna werden alle kaarten weer gedetecteerd. Een leer voor de volgende keer. Bedankt voor je hulp in ieder geval, groetjes :thumb:
 
Geen dank, fijn dat het opgelost is!

Simon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan