geen draadloos internet na update Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerrie50

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2008
Beste mensen na een update van Vista kan ik geen draadloos internet meer instellen, ik heb boven nog een pc die gaat wel gewoon draadloos dus aan de router ligt het niet.
Hij ziet ook geen draadloos internet meer zegt dat dit niet op de pc zit dus wel!! Alles al geprobeerd draadloos kaart uitgezet, de router uitgezet.
Ik weet het niet meer het enigste wat ik kan doen denk ik is format C.
Of heeft iemand een oplossing.
Ik heb ook al alles met de firewall geprobeerd, niets helpt.
hoop dat iemand een oplossing heeft.
alvast dank
gr. Gerrie

Ga eerst eens kijken of je kaartje nog wel goed geïnstalleerd is. (hardware)

Kijk of deze ingeschakeld is. (knopje op uw toestel? software matig uitgeschakeld?)

Ga eerst eens kijken of je kaartje nog wel goed geïnstalleerd is. (hardware)

Kijk of deze ingeschakeld is. (knopje op uw toestel? software matig uitgeschakeld?)

Die zit gewoon vast op het moederbord met een antenne naar buiten en ja ik heb alles al geprobeerd. Hardware uitzetten pc opstarten en weer aanzetten maar noppes. firmware eroverheen niets!
dus nu weet ik het ook niet.

Is de kaart ingeschakeld?

In un netwerkcentrum moet je uw draadloze netwerk terug vinden. Is deze ingeschakeld?

Is de kaart ingeschakeld?

In un netwerkcentrum moet je uw draadloze netwerk terug vinden. Is deze ingeschakeld?

Nee dat is nou juist het domme van alles hij ziet het niet!!!
heb zelfs een andere draadloze usb gebruikt in de hoop dat hij dan wat zou zien maar nee niets.
Belachelijk he???:evil:

maar heel veel dank voor jullie hulp ik heb de pc geformateerd vista opnieuw erop en walla ik heb weer draadloos internet, wat de reden is dat hij het eruit gooit voor mij en vele een raadsel. Hij geeft dan doodleuk aan windows heeft geen wireless service.
Maar goed ben nu alles opnieuw aan het installeren en dan maar afwachten wat het volgende is vorige keer was het mijn dvd speler en nu dit.
bedankt en wie weet tot een volgende keer.
groet Gerrie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan