Geen draadloos netwerk icoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kris040

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2008
Ik zit met het volgende probleem. Na een herinstallatie van Windows XP staat er bij netwerkverbindingen geen icoontje meer voor de draadloze netwerkverbinding.
Ik heb alle drivers van de meegeleverde cdrom geinstalleerd, dus dat zou in orde moeten zijn.
Ik heb het al via alle netwerktaken geprobeerd maar het lukt me niet om deze verbinding tot stand te krijgen.
Nu is mijn vraag, hoe krijg ik weer een draadloze netwerkverbinding?

Staat adapter wel in Apparaatbeheer vermeld?

Wat voor je merk en model laptop heb je?

Er staat alleen een Realtek netwerkadapter bij apparaatbeheer..
Het gaat om een Compaq Presario M2000 serie (M2202EA).

Klik eens rechtermuisknop op het klokje (de tijd in de taakbalk)
Eigenschappen
Staat daar ergens iets van netwerk bij dat je moet aanvinken?

Ik heb hieer vista maar misschien dat dat ook zo is bij XP

Volgens mij is het een Broadcom, bedankt voor de link. Zal even kijken of het werkt.

Ik neem aan dat de realtek de bekabelde adapter is, anders had er waarschijnlijk ethernet adapter gestaan.

zit er op je laptop een knopje of toets waarmee je je wifi-netwerkkaart aan en uit kunt zetten? Soms in combinatie met je [fn]toets.
misschien staat die uitgeschakeld

on-wifi_bluetooth.jpg

Laatst bewerkt:
Ja ik heb inderdaad zo'n knopje, deze reageert echter niet als ik er op druk.

Ben nu bezig met het downloaden van de drivers.

Ik heb de drivers gedownload en geinstalleerd, er staat echter nog steeds geen andere netwerkkaart bij apparaatbeheer.

Wat nu?

mij hielp het wel!

I
zit er op je laptop een knopje of toets waarmee je je wifi-netwerkkaart aan en uit kunt zetten? Soms in combinatie met je [fn]toets.
misschien staat die uitgeschakeld

Na uren zoeken, gaf dit mij de oplossing. Eerder had ik bluetooth moeten uitschakelen, daarmee was automatisch draadloze netwerken ook uitgeschakeld. Nu allebei weer werkend!
Dank!:)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan