Geen draadloos netwerk op asus laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sandrijn

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 mei 2014
Hoi,

Sinds twee dagen heb ik geen internet meer op mijn asus laptop, type N61vj. Ik heb alles al geprobeerd maar de laptop vindt geen draadloze netwerken meer.
Ik heb de schakelaar voor wifi aan de zijkant al omgezet, de FN toets voor wifi geprobeerd maar niets helpt. Ik heb zelfs de laptop al open gehad om de netwerkkaart goed te leggen ( had eens ergens gelezen dat deze verschoven kon zijn en dit heeft eerder een keer geholpen toen ik hetzelfde probleem had) maar ook dit lukt niet: ik kan de netwerkkaart niet vinden ( geen idee hoe hij er ook al weer uitziet) en wat ik de vorige keer heb gedaan om het probleem te verhelpen. Ik kan hierover ook niets meer vinden op internet en van de asus site word ik ook niets wijzer.
Heeft iemand een idee wat ik zou kunnen doen? Hoe de netwerkkaart eruit ziet en hoe ik m weer verbinding kan laten maken???

Mvg,
Sandrijn

Ga eens terug naar een systeemherstelpunt toen alles nog ok was.

Scan verder je laptop eens op malware met Mbam.

Welk besturingssysteem heb je?

Kijk eens in Apparatenbeheer. Wel geïnstalleerd en wel ingeschakeld?

Laatst bewerkt:
Heb m nogmaals open gehad en de accu eruit gehad. Hierna was hij gereset en blijkt internet het weer te doen. Of het nu te maken heeft met dat ik de netwerkkaart toch per ongeluk goed heb gedaan of met het feit dat hij helemaal gereset is, geen idee: ik ben blij dat hij het in ieder geval weer doet!

Bedankt voor je reactie.

Mvg,
Sandrijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan