geen draadloze verbinding met router

Status
Niet open voor verdere reacties.

backtothefront

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 nov 2009
Berichten
3
Ik kan geen draadloze verbinding maken met mijn router, ondanks dat de ontvangst optimaal is. Verbinding maken met de kabel is geen probleem.
Is hier een oplossing voor of moet ik gewoon een nieuwe router kopen?
 
Ik kan geen draadloze verbinding maken met mijn router, ondanks dat de ontvangst optimaal is. Verbinding maken met de kabel is geen probleem.
Is hier een oplossing voor of moet ik gewoon een nieuwe router kopen?

Vreemd ..... hoe kan je zeggen dat de draadloze ontvangst met de router 'optimaal' is, als er geen verbinding is .....
 
Mijn en andere laptops kunnen de router wel vinden en geven aan dat de signaalsterkte optimaal is
 
Mijn en andere laptops kunnen de router wel vinden en geven aan dat de signaalsterkte optimaal is

Je bent zo 'helder' als koffiedik.
Met welke computer kan je dan géén verbinding met de router krijgen .... ? Kennelijk wél met die van jezelf (laptop)
Als ándere pc's en/of laptops wel een goede draadloze verbinding kunnen krijgen met de router, ligt het dus niet aan de router.
 
Je kunt geen verbinding maken met de router ongeacht welke pc je gebruikt. Het rare deraan is, is dat als je gaat zoeken naar draadlozen netwerken dat deze er wel bij staat en de ontvangst optimaal is. als je dan wilt kiezen om verbinding te maken met dat netwerk dan doet die dat niet.
 
Tja ... de enige optie die ik kan bedenken is de router te resetten.
Hoe dat moet staat in de gebruikershandleiding van de router.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan