geen draadloze verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik twijfel over welke adressen ik moet invullen.

Ik heb gekeken via dosprompt , ipconfig/all

Daar staan ip, dns, subnet, standaardgateway, nummers. Maar ook wanneer ik inlog in de router vind ik deze nummers , ze zijn niet altijd hetzelfde:

in derouter staat onder de noemer defaultgateway een ander nummer dan dat ik vind onder de ipconfig/all command onder de noemer standaardgateway...
welke moet ik invoeren bij de eigenschappen van de TCP/IP?

Kijk bij item 6 van de link,dan moet je een heel eind kunnen komen ! De DNS-server is afhankelijk van je netwerk dat Telfort bij gebruikt,wellicht KPN of ???

heel even kon ik op internet,... maar toen ik de browser opnieuw opstartte, lukte het weer niet..... leek wel of ik er weer was afgegooid.

Het gekke is ook dat de status van de verbinding 'verbonden' en signaal sterkte 'uitstekend'. Dan zou je toch denken dat het ok is..... Maar als ik bij details kijk dan worden er maar een stuk of 7 pakketten verzonden en ontvangen,.... lijkt me toch niet kloppen.

En als je wizzard verbinding voor netwerken afloopt en je computer alleen maar met je eigen netwerk laat connecten,je virusscanner en firewall even uit zet,gaat het dan wel ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan