Geen driver jvc gz hd 300

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaikke

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
beste helpers, gisteren bij de kringloop een camera zonder driver gekocht, ( 10 €). Doordat ik geen driver heb ziet mijn windows 7 deze camera niet, kan iemand mij aangeven waar ik driver kan downloaden, al veel gezocht maar zijn allemaal updates, en daar lukt het niet mee .
JVC. GZ- HD300 rek.
Misschien hier iemand die mij kan helpem,??? Of camera maar slopen, hihihi,
Mvrg en alvast bedankt. Kees.

Laatst bewerkt:
Vraag verplaatst, een videocamera is geen webcam.

De 'drivers' van Lange Pier zijn geen drivers maar een firmware update.
Handleidingen: hier

Drivers heb ik niet gevonden, maar, zie hier, bepaalde software zou er goed mee moeten werken én zou de camera als een USB Mass Storage apparaat in Windows gevonden (en geïnstalleerd) moeten worden, dus geen driver nodig.
Ik zou dus zeggen: Sluit die camera eens aan bij iemand anders die (ook) Windows 7 heeft en kijk of het apparaat dan wél goed wordt geïnstalleerd, want ik vermoed sterk dat het probleem in jouw Windows zit...

Tijs.

Laatst bewerkt:
Daar staat geen (driver-)software, is bovendien dezelfde link als ik in mijn posting al vermeldde (zie aldaar).

Tijs.

Is het een camera met een SD kaart? Gewoon de kaart in de kaartlezer en kijken wat hij dan doet.

Alle helpers bedankt, oorzaak zit echt in de windows 7 , geen idee wat het is, maar op een andere laptop doet hij het wel, nu via die andere pc zet ik opname op usb stick en met deze zet ik hem op mijn eigen laptop.
Dacht ff kat in de zak gekocht, hihihi 10 €.
Nogmaals dank.
Ps, is video camera met een dvd .

Ontstane problemen oplossen met aangesloten USB Mass Storage apparaten (zoals jouw jvc) is lastig en lukt zelden zonder herinstallatie van Windows op de betroffen computer.
Vandaar de tip van mij, eerder, om te kijken of een andere Windows computer er geen problemen mee had. Ik begrijp dat dat werkt, dus dat is uitstekend nieuws. :thumb:

Verder graag gedaan, fijn dat het apparaat nu gebruikt kan worden. :)

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan