geen drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nakkie040

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2008
Berichten
231
beste,

heb onlangs vista geinstalleerd op een wat oudere pc, nou wou ik hier natuurlijk ook geluid op hebben alleen nou kan ik dus geen drivers vinden voor vista. de drivers van xp willen simpelweg niet installeren, heb ook al een stuk of 10 andere drivers geprobeert van asus ( hier komt het mobo vandaan ) maar niks lijkt te werken.

iemand iedeeen ?????
het gaat om een Asus P4B533 plankje
 
kan zo snel ook niks vinden. Blijkt wel dat er 6 verschillend uitvoeringen van dat MoBo zijn, met 3 verschillende audiosets. Check even wat je precies hebt, en download de goede drivers. Je kan alles vinden op de site van ASUS.
Heb je al geprobeerd om die drivers in XP compatabiliteitsmodus te installeren? Klik rechts op het uitvoerbare bestand, kies "eigenschappen", dan tabblad [compatabiliteit]. Kies hier voor XP. Lukt het dan wel
 
heb alle verschillende drivers geprobeerd zelfs een hoop van andere mobo's, in compitabiliteits modus nog niet ga ik zo doen :thumb:

net wel van een ander bord, weet zo niet meer welk, een soundmax driver en een realtek driver geinstalleerd voor het besturingssysteem vista 32 bit ( de mijne dus ), toen kreeg ik de melding: This operating system is not supported :shocked:
 
Hoi,

Dan zou het best eens kunnen dat er geen driver voor is althans geen vista driver.

Modag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan